"שחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים שיישבו ביציע"



אוהדי בית"ר הגיעו הבוקר לאימון הקבוצה במטרה למחות על מצב הקבוצה. עוד לפני שירדו לדשא, ברוכיאן רץ לעברם ואמר:"תפסיקו להוריד לשחקנים את הביטחון"

אוהדי בית"ר ירושלים מאסו ביכולת של השחקנים, במיוחד לאחר התבוסה השבוע 0:3 לבני סכנין בדוחא. האוהדים החליטו להגיע לאימון הבוקר ובתחילתו צעקו לעבר השחקנים: "ביזיון, אין לכם כבוד, תתעוררו ותכבדו את הקבוצה."
 

באמצע האימון ניגש אבירם ברוכיאן לעבר הגדר ואמר לאוהדים: "תהיו רגועים ותפסיקו לקלל ולהוריד לשחקנים את הביטחון."
 
יובל נעים קרא לקפטן לשוב לאימון ואמר לאוהדים: "אני מבין אתכם אבל יש דרך לעשות כל דבר."
 
לקראת סיום האימון נכנסו האוהדים למגרש והתחילו לשוחח עם השחקנים: " כנראה שיש כאן שחקנים שחושבים שמשחק מול סכנין הוא משחק ליגה רגיל. שחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים שישבו ביציע. אתם לא מכבדים את המועדון."
 
האוהדים המשיכו ואמרו: "היחיד שהיה גבר לבוא ולהגיד סליחה על התצוגה בסכנין היה דן אייבנדר וכל השאר פשוט שתקו. אף אחד מכם לא התנצל בפנינו."
 
בחזרה לכדורגל, בית"ר ירושלים נערכת למשחק ביום ראשון מול רמת השרון. באימון הבוקר תרגל יובל נעים את אנדריי פילאבסקי בהגנה לצידו של תומר בן יוסף. כזכור, פילאבסקי ערך אימון ראשון עם בית"ר רק ביום שלישי האחרון אחרי פציעה ארוכה.
 
קובי מויאל תורגל בקישור ולצידו תורגל גם מיגל פורטיז'ו שככל הנראה יפתח בהרכב. לירון דיאמנט ימשיך להחליף את עמית בן שושן בחוד.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה