חזר השקט? ירושלים ניצחה 79:85



אחרי שבועיים לא קלים, הפועל ירושלים חזרה הערב לנצח וגברה 79:85 על ברק נתניה בחוץ. בריאן רנדל (עם 21 נק') ודן גרונפלד הצטיינו. קטש: "ההבדל היה באנרגיות, הסערה הייתה מסביב"

 
הפועל ירושלים חזרה לנצח הערב וגברה 79:85 על ברק נתניה בחוץ. בריאן רנדל ודן גרונפלד, שנ יהשחקנים שערכו הופעת בכורה העונה, הצטיינו במדים האדומים ועכשיו, סביר להניח, יש לעודד קטש שקט עד למשחק במוצאי שבת מול מכבי אשדוד לקראת פתיחת העונה באירופה ביום שלישי הבא.

 
 
מהלך המשחק
 
ירושלים פתחה בחמישייה עם אייברי בראדלי, די ג'יי סטרוברי, בריאן רנדל, אלישי כדיר וג'ארביס ורנאדו.
 
המשחק נפתח צמוד, ובזכות דקות טובות של כדיר ורנדל, האדומים הובילו 14:16, שלוש דקות וחצי לתום הרבע הראשון. ירושלים נראתה טוב יותר, אבל כמה טעויות של הגארדים האדומים קבעו שדווקא נתניה תסיים את הרבע הראשון ביתרון 27:28. 
 
הרבע השני נפתח בצורה איומה עבור ירושלים, ונתניה כבר עלתה ליתרון של שבע נקודות, בזכות הפצצות מחוץ לקשת. אבל ירושלים לא נשברה ועם ריצת 0ף6 חזרה למשחק וארבע דקות למחצית הובילה נתניה 33:36. השחקנים של קטש המשיכו במהפך שלהם והובילו 38:42 דקה למחצית. במחצית הובילה הפועל 40:42.
 
נתניה הצליחה להפוך את התוצאה ברבע השלישי, כשהיא מנצלת הגנה רעה של ירושלים. ארבע דקות לסוף הרבע השלישי נתניה הובילה 54:56. בהמשך, ירושלים הצליחה להגדיל את היתרון וכבר הובילה 60:67. בריאן רנדל נפצע וירד לחדר ההלבשה, אבל בהמשך חזר לספסל.
 
שלוש דקות לסוף, הגיע המאני טיים ואיתו יובל נעימי, שבקושי שיחק. המשחק הפך למותח וצמוד, אבל נעימי וסטרוברי לא נתנו לנתניה לחזור ושתי דקות לסוף, האדומים מובילים 74:79. נתניה ניסתה לחזור למשחק ולא הצליחה וחצי דקה לסוף הפועל כבר הובילה 76:81. בנקס דפקה שלשה והוריד את ההפרש לשתי נקודות בלבד
(79:81) וקטש הזעיק טיים אאוט. אבל היום הזה היה של ירושלים, שלא נתנה לנתניה לחזור וניצחה 79:85.
 

קלעו לירושלים: רנדל 21 ו-5 ריב', סטרוברי 13, בראדלי 13, 5 ריב' ו-5 איבודים, כדיר 8 ו-10 ריב', נעימי 8, גרונפלד 6, ורנאדו 6, קוקיה 5, יזרעאלי 5.

 
"ניצחנו במגרש קשה, אמר עודד קטש בסיום, "וההבדל הפעם היה האנרגיות. ספגנו הרבה בחצי הראשון, הם קלעו זריקות קשות ובאחוזים גבוהים אך ידענו שזה יתיישר בסוף. ברגע שרנדל משחק זה נותן לנו יותר אפשרויות".
 
קטש התייחס גם לתקופה הלא פשוטה שעוברת עליו: "הסערה הזאת היתה מסביב, אך זה חלק מהעבודה של מאמן. אני לא יודע לעשות שום עבודה אחרת. גרונפלד הגיע ורנדל חזר וזה עודד את כולם, אך יש עוד הרבה עבודה". לגבי בראדלי אמר המאמן: "יש אי ודאות לגביו. רואים שהוא עוד צריך ללמוד את המשחק, אבל יש לו יכולות מדהימות. הסיטואציה מורכבת. יש לו בעיות משפחתיות וניתן לו לטוס. לא בטח שנוכל למצאו גארד ששומר כך. הוא יהיה נשק גדול בשבילנו אם יישאר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה