עידו אליהו עוזב את הפועל ירושלים



הקשר ביקש מראשי הפועל ירושלים לעזוב את הקבוצה ויעבור לשחק באסי גלבוע. המועדון:"מאחלים לו בהצלחה". מחר: האדומים חונכים את טדי

קשרה של הפועל ירושלים, עידו אליהו, עוזב את הקבוצה, ארבעה חודשים בלבד מאז הגיע. אליהו הבין כי אין לו מקום בקישור העמוס ממילא של לופא קדוש ויעבור לשחק באסי גלבוע.
 

במשחקים האחרונים של הקבוצה אליהו לא זכה לשחק כמעט בכלל, מה שדחף אותו להחליט לעזוב את הפועל. אתמול אחר הצהריים נפגש אליהו עם יו"ר הקבוצה, גיל רז וביקש את השחרור. אחרי התייעצות עם מאמן הקבוצה החליטו השניים לאפשר לקשר לעבור.
 
יו"ר הקבוצה גיל רז אמר ל"ירושלים נט" : "שיחררנו את עידו לבקשתו. מדובר בבן אדם שהוא עוף נדיר בעולם הכדורגל ואנחנו מאחלים לו הצלחה באסי גלבוע."
 
אליהו שוחח הבוקר עם חבריו באסיפה הקבוצתית ואמר: "זה צעד שאני חושב עליו כבר הרבה מאוד זמן. למרות זאת, אני אוהב אתכם ומאחל לכם בהצלחה."
 
מחר תארח הקבוצה לראשונה העונה בטדי, את בית"ר ת"א/רמלה. אלירן אוחנה לא יהיה בסגל למשחק בגלל הכאבים מהם הוא סובל בשרירי הבטן. מי שאמור להחליפו בקישור הוא אפי מלכה שהחליפו גם בשבת והציג יכולת טובה.
 
יוסי ביטון ואורי פסו אמורים לפתוח כבלמים, כשאסף עזו יחכה להזדמנות על הספסל. הכניסה למשחק מחר תהיה חינם לנשים וילדים שיגיעו בחולצות אדומות. בקבוצה מקווים לראות כמה שיותר אוהדים במשחק ולכבוד החזרה לטדי אף הורידו את מחירי המנויים.
 
קדוש אסף את שחקניו ודיבר איתם לקראת מחר: "המשחק הזה הוא פרשת דרכים עבורנו. אם ננצח אנחנו יכולים להיות בצמרת עד סוף העונה ואם לא אנחנו עשויים להיות קבוצת מרכז טבלה."
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה