"גם לנצח את מכבי עייפה צריך לדעת"



21 שנה אחרי הניצחון האחרון בהיכל נוקמה, ובמלחה חוגגים. דן גרונפלד: "אני שמח עבור האוהדים והמועדון". די ג'יי סטרוברי: "הרגשה נהדרת, אבל המשחק ביום שלישי הוא המשחק הכי חשוב"

 

חדר ההלבשה של הפועל ירושלים היה אתמול שמח מאוד אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אבל ראשי הקבוצה, שהתמוגגו מהניצחון, ביקשו להוריד את השחקנים לקרקע והמאמן עודד קטש אמר להם: "המשחק ביום שלישי ביורוקאפ הוא החשוב מבחינתנו, בואו לא נקלקל את החגיגה". אגב, בירושלים הזמינו בסיום המשחק את רענן כץ להיכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה, זאת כחלק מהניסיון לקרב אותו למועדון ולצרף אותו כבעלים נוסף לצד גומא אגייאר.

גורם נוסף בקבוצה הוסיף: "נכון, יש שיגידו שמכבי הייתה עייפה, אבל גם לנצח את מכבי עייפה צריך לדעת ועשינו את זה בסטייל. גם אם המשחק היה נמשך עוד ארבעה רבעים, מכבי לא הייתה מצליחה להפוך את התוצאה. עודד ניהל את המשחק בצורה מבריקה וסתם פיות להרבה אנשים". לצד הביקורת שנשמעה על ג'ארביס ורנאדו בשבועות האחרונים אמרו אתמול בקבוצה: "סוף סוף הוא הגיע והראה לנו מה הוא יודע ומסוגל לעשות".

דן גרונפלד אמר אתמול: "כל פעם כשאתה מנצח, בטח שזה נגד מכבי, אז זה משחק טוב. נהנה הלילה הזה, אבל נמשיך הלאה. שיחקנו את המשחק שלנו, היינו מתואמים בהגנה, שיחקנו חזק וזה עבד טוב. אני שמח עבור האוהדים ועבור המועדון. ציבונה ביום שלישי? מדובר במשחק ענק עבורנו ומאוד חשוב".

די ג'יי סטרוברי, ששוב היה טוב, הוסיף: "זה היה ניצחון טוב, אבל מדובר סך הכל בניצחון אחד בליגה והדרך עדיין עוד ארוכה. כמו שאתם רואים ההגנה שלנו משתפרת ממשחק למשחק. כולם נרתמים למאמץ, ואנחנו משחקים כקבוצה ולא כיחידים. אני פשוט רוצה לנצח, לא אכפת לי משום דבר אחר. לנצח כאן אחרי 21 שנים? זו הרגשה נהדרת, כל ניצחון הוא טוב במיוחד כשמדובר בכזו יריבות. יש לנו משחק ביורוקאפ ביום שלישי וזה המשחק החשוב ביותר שלנו".

הערב תחזור להתאמן הקבוצה לקראת המשחק מחר מול ציבונה זאגרב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה