ורנאדו: "משחק ההתקפה שלנו שטף"



במלחה השלימו שבוע מושלם עם ניצחון על ציבונה. הסנטר של האדומים: "יש לי עוד דרך ארוכה". ג'ון תומאס: "שיחקנו יחד וזה מאוד מעודד". סטרוברי: "אנחנו משתפרים מיום ליום"

 

בהפועל ירושלים סימנו אמש וי גדול על השבוע החולף, אחרי שהקבוצה של עודד קטש גברה 73:89 על ציבונה זאגרב במסגרת המחזור השני של היורוקאפ. ירושלים תהיה הקבוצה החופשית במחזור הקרוב בליגת העל והשחקנים יזכו למספר ימי מנוחה, עד ההכנות למשחק מול גראבלין במלחה ביום שלישי הבא.

ג'ארביס ורנאדו, ששוב נתן אתמול משחק טוב של 13 נקודות, אמר: "יש לי עוד דרך ארוכה, ורק עכשיו אני מתרגל למשחק ההתקפה של המאמן ולמה שהוא רוצה שאעשה. זה היה תהליך איטי, אבל אני משתפר. המשחק נגד מכבי היה טוב, ולא יכולנו להרשות לעצמנו שלא להציג את אותה היכולת גם נגד ציבונה. עשינו מספר עצירות טובות ואז משחק ההתקפה שלנו שטף".

ג'ון תומאס הוסיף: "מבחינה הגנתית, שיחקנו טוב ועזרנו אחד לשני. שיחקנו יחד וזה מאוד מעודד. בכל פעם כשמנצחים קבוצה כמו מכבי בבית שלה, אתה יכול להתרומם או ליפול, ולשמחתי הצלחנו לסיים את הסיפור". די ג'יי סטרוברי: "נדמה כאילו תוכנית המשחק של ציבונה הייתה להוציא אותי מהמשחק. הם ניסו להוציא לי את הכדור מהידיים, אבל זה בסדר, כי יש לנו שחקנים שהצליחו לקלוע במקומי. אנחנו מתחילים להתרגל אחד לשני ואנחנו משתפרים מיום ליום וזה חשוב". 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה