קדוש :"אום אל פאחם לא יציבה אבל מפתיעה"



הפועל ירושלים תצא מחר למשחק חוץ קשה מול אום אל פאחם (16.00). חיים איצרין ורם סטי ייעדרו. אופיר עזו מגן שמאלי, מוסא סלמן חוזר להרכב הפותח

הפועל ירושלים תתארח מחר באום אל פאחם(מקום שביעי, חמש נקודות מהאדומים.)  כזכור, במחזור האחרון מול עירוני בת ים עלתה הפועל למקום הראשון בטבלה ומעוניינת להישאר שם גם אחרי מחר.
 

רפי כהן יעמוד מחר בשער וביום ראשון בבוקר ייכנס לניתוח במינסקוס. בקבוצה מקווים כי כהן ישוב לפעילות תוך חודש ואולי אף פחות לאור חשיבותו הגדולה בהרכב. מי שיעמוד בין הקורות מול רעננה הוא יניב בן הרוש שאמור להמשיך ולהחליף את כהן. במקביל, בתחילת השבוע יודיעו עמוס ויוסי סאסי ללופא קדוש מה גודל התקציב אותו יאשרו להבאת שוער נוסף, אם בכלל.
 
חיים איצרין ייעדר מהמשחק בגלל צהובים ומי שיחליפו בעמדת המגן השמאלי הוא אופיר עזו. רם סטי שסובל ממתיחה ייעדר גם כן. בקישור צפויים לפתוח מוסא סלמן, אסף עזו , אלירן אוחנה ועידן טל.  
 
לופא קדוש אמר ל"ירושלים נט" לקראת המשחק: "אין משחקים קלים בליגה הזאת. המשחקים הופכים להיות יותר קשים במיוחד כשאנחנו במקום הראשון. אום אל פאחם לא קבוצה יציבה אבל היא מפתיעה כל פעם מחדש. הם מנצחים משחקים קשים ומפסידים משחקים קלים."
 
באסיפה הבוקר דיבר קדוש עם שחקניו על היריבה וניתח את שחקניה. במועדון מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק ומקווים לסיים את הסיבוב(בשבוע הבא מול רעננה) במקום הראשון. "אם נסיים במקום הראשון את הסיבוב זה ייתן לנו המון ואני מקווה שנמשיך במסלול הנצחונות." הוסיף עמוס סאסי.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה