קטש: "קשה לשחק מול חולון בפחים, אבל חושבים רק על ניצחון"



אחרי שבוע לא קל, שכלל הפסד לגראבלין ועוד אכזבה בכל מה שקשור להחתמת גארד, הפועל ירושלים יוצאת למשחק סופר קשה באולם הפחים מול הפועל חולון. ג'ארביס ורנאדו: "חולון קבוצה מסוכנת, אנחנו מוכנים למפגש הזה"

הפועל ירושלים תצא הערב לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, באולם הפחים מול הפועל חולון (20:55) של פיני גרשון ודן שמיר. הפועל מגיעה למשחק במצב רוח ירוד, אחרי ההפסד לגראבלין בצרפת ובעקבות העובדה שהקבוצה לא הצליחה להחתים בסופו של דבר את דמיטרי מקיימי, זאת בעקבות מחלוקת לגבי המועד בו יגיע הגארד לארץ. ג'ון תומאס יהיה שוב הזר שלא יתלבש למשחק הערב.  

המאמן עודד קטש אמר לקראת ההתמודדות הערב: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה חזקה שנמצאת במומנטום חיובי. חולון קבוצה ביתית מובהקת וכל משחק באולם הפחים הוא מיוחד, הן מבחינת האווירה והן מבחינת העניין והמתח. אנחנו מבחינתנו נרצה להמשיך את רצף הניצחונות שלנו בליגה. מצפה לנו שבוע חשוב ונרצה לפתוח אותו עם ניצחון בכדי שנוכל להתכונן בראש שקט למשחק החשוב מול דונייצק ביום שלישי. קשה לשחק מול חולון בבית שלה, אבל אנחנו חושבים אך ורק על ניצחון. מה שבטוח הוא שצפוי משחק עם הרבה עניין".

הסנטר ג'ארביס וראנדו, שמשתפר מאוד בשבועות האחרונים ויפגוש למצ'-אפ מעניין את בריאנט דאנסטון, הוסיף לקראת המשחק: "חולון קבוצה מסוכנת שיכולה לנצח כל קבוצה בכל אולם, כמובן שבחולון. בליגה עשינו דברים טובים בחודש האחרון ונרצה להמשיך את המגמה הזאת. התכוננו למשחק כמו שצריך ואנחנו בהחלט מוכנים למפגש הזה. מצפה לנו משחק חזק וצמוד ולפי מה ששמעתי בקבוצה גם עם אווירה קצת אחרת באולם בחולון. נבוא להילחם על הפרקט 40 דקות".

 

 

 
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה