האופטימיות השתלמה: בית"ר סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל ת"א



הפועל ת"א עלתה ליתרון מפנדל של טוטו תמוז כבר אחרי 10 דקות. לירון דיאמנט השווה בשער נהדר בדקה ה-79. אלי דסה נפצע בתחילת המשחק וסובל משבר בעצם השוקית. סיים את העונה

כבר משחק שני שבית"ר ירושלים לא נשברת ומצליחה לחזור מפיגור. אין ספק שאם נשווה לעומת משחקים קודמים, בית"ר ירושלים אכן משתפרת.
 

הערב, אירחה בית"ר את הפועל ת"א באיצטדיון ר"ג ויכולה רק להיות מרוצה מהתוצאה ומהיכולת של השחקנים. בית"ר הייתה עדיפה לאורך המשחק כולו ויכולה רק להצטער שלא השכילה לנצח את האדומים שלא הופיעו למשחק.
 
לירון דיאמנט שנבחר לשחקן המצטיין אמר בסיום: "זה היה החלום שלי מגיל 3. דמעתי אחרי השער. אנחנו לא מאוכזבים מהתיקו כי בסופו של דבר זה יעיף אותנו גבוה."
 
יובל נעים: "ראינו הערב קבוצה צעירה ותוססת. הגיע לנו לנצח, לקחנו נקודה ונמשיך הלאה. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו נראים הרבה יותר טוב. נתחזק בחלק הקידמי ואם לא יגיע כסף השחקנים הקיימים יהיו צריכים להשאיר את הקבוצה בליגה. מגיע כל הכבוד ללירון דיאמנט."
 
מהלך המשחק:
 
כבר אחרי שלוש דקות ספגה בית"ר מכה. אלי דסה נפצע ויצא כשהוא סובל משבר בעצם השוקית. המגן סיים את העונה. המכה הבאה הגיעה אחרי 10 דקות. דן אייבנדר הכשיל את אורמוש ברחבה והפועל זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. טוטו תמוז בעט מדוייק פנימה.
 
בדקה ה-13 התקרבה בית"ר לשיווין. אבירם ברוכיאן שלח כדור רוחב מצויין לרחבה אך אף אחד לא היה במקום כדי לדחוק את הכדור לשער של אדל. גם בדקה ה-24 הגיעה בית"ר להזדמנות מצויינת אך עמית בן שושן בעט החוצה. הירושלמים הצליחו לסכן את השער של אדל מספר פעמים אך לא הצליחו להשוות. לעומתם, הפועל ת"א נראית לא טוב.1:0 במחצית.
 
 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיעה בית"ר לעוד הזדמנות מעולה. אבירם ברוכיאן הרים קרן וקובי מויאל נגח אך אדל הדף בקצות האצבעות. בית"ר טובה יותר מהפתיחה והשער מתקרב. מתן בראשי יצא וסטיבן כהן נכנס בדקה ה-62. לירון דיאמנט שנכנס במקום נחמני הצליח להשוות בדקה ה-79. שי חדד הגביה מימין לחלוץ שבוולה מרשים הכניע את אדל.
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי(סטיבן כהן), אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, ברק משה, קובי מויאל, דן אייבינדר, אבירם ברוכיאן, עדן נחמני (לירון דיאמנט),עמית בן שושן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה