עמוס סאסי נפגש עם מארגני היוזמה לאיחוד האדומות



נציג הבעלים של הפועל ירושלים נפגש אמש עם חברי היוזמה ובירך על המהלך. גם מאמן קטמון, ליאור זדה חתם על העצומה שמתקרבת ל-500 חתימות

התקרבות בין הפועל ירושלים להפועל קטמון? נציג הבעלים של הקבוצה מקריית יובל נפגש אתמול בערב עם חברי היוזמה לאיחוד הקבוצות ושמע על המהלך. בפגישה הוצגו בפני סאסי עקרונות היוזמה והפעילות שנעשית גם מתחת לפני השטח במטרה להביא לאיחוד בתום העונה. סאסי שמח לשמוע על היוזמה והודיע כי הוא תומך במהלך בתום הפגישה שארכה כשעתיים.
 
נציג הבעלים אמר לנו הבוקר: "הייתה פגישה מאוד חיובית. התרשמנו אחד מהשני ואני מקווה שתהיה המשכיות ליוזמה." 
 
פלג נתנאל שיזם את המהלך יחד עם עידו גרונר : "הפגישה עם עמוס הייתה באווירה טובה. הוא רואה בצעד כדבר חיובי ובהחלט תומך במהלך. אין לנו תנאים מקדמים ואנחנו לא מאשימים אף אחד בכך שעד כה לא נוצר האיחוד המיוחל הקמת היוזמה אינה באה כביקורת כלשהיא על איש אלא כיצירת אמצעי חדש ונטרלי לפיתרון הבעיה הכל כך מורכבת הזו. "
 

גרונר הוסיף : "היוזמה ליצירת קבוצה אדומה אחת בירושלים מורכבת מאוהדים אדומים מכל הפלגים שרוצים לחזור לשבת ביחד ביציע ולראות בירושלים קבוצה אדומה חזקה אחת. מאחורי היוזמה עומד הרעיון שמטרתו יצירת גוף / מנגנון בין הקבוצות שידחוף ויניע את התהליך. כל תכליתו וייעודו של המנגנון הוא ביצירת האיחוד. המחשבה שעומדת מאחורי היוזמה היא שכיוון שהנושא כל כך מורכב הוא דורש טיפול ארוך שיכול להימשך זמן רב." 
 
בינתיים, ממשיכה העצומה לתפוס תאוצה ומתקרבת ל-500 חתימות. בין החותמים נמצא גם ליאור זדה, מאמן הפועל קטמון.
 
לחתימה על העצומה כנסו : https://www.atzuma.co.il/adom או חפשו בפייסבוק, "אדום עולה ביחד."
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה