המו"מ עם שרון דרוקר תקוע



הדירקטוריון של הפועל ירושלים החליט: שרון דרוקר יאמן את הקבוצה. הבעיה: המאמן רוצה חוזה לעונה וחצי, במלחה מדברים על חוזה עד סוף העונה, כדי להנחית בקיץ את דן שמיר. בסוף השבוע הצדדים יפגשו

הדירקטוריון של הפועל ירושלים התכנס אתמול במטרה לדון בזהות המאמן שיחליף על הקווים את עודד קטש, שהתפטר השבוע מאימונה של הפועל ירושלים. על השולחן עלו מועמדותם של כמה מאמנים, ביניהם שרון דרוקר, אריק שיבק, דן שמיר וצביקה שרף.
 

מועמדותו של שיבק כרגע לא עומדת על הפרק, שכן המאמן מדריך את מונס הבלגית ויהיה מסובך מדי לשחרר אותו מהחוזה ולהביאו לירושלים. בנוגע לצביקה שרף, הרי שלא מעט גורמים בהנהלה לא שלמים עם מועמדותו ולכן הוא יגיע לבירה. כך שבשורה התחתונה, נשארה מועמדותם של דן שמיר ושרון דרוקר.
 
שמיר מאמן כיום את הפועל חולון וברור שלא יהיה ניתן להביאו השנה ולכן המחשבה היא להשאיר את דרור כהן בתפקיד עד סוף השנה ולצרף אליו את עוזר המאמן, יונתן אלון, שעזב לא מזמן את בני השרון. במקרה שכזה, ירושלים תפנה לשמיר בקיץ הקרוב ותנסה להביאו למלחה.
 
בסופו של דבר, במלחה החליטו ללכת על שרון דרוקר, אבל הבעיה היא כרגע משך החוזה שהוצע למאמן. דרוקר רוצה חוזה לעונה וחצי, שכן הוא טוען שהוא לא בנה את הקבוצה והיה רוצה בקיץ הקרוב לבנות את הקבוצה מחדש. הבעיה היא שבמלחה, בין היתר בגלל הרצון להביא בעונה הבאה את שמיר, רוצים להציע לדרוקר חוזה עד סוף העונה בלבד, קרי לחמישה חודשים, והמאמן, מן הסתם, מסרב.
 
למרות המחלוקת, ההערכה היא שבסופו של דבר דרוקר יהיה המאמן הבא של ירושלים ובמהלך סוף השבוע הקרוב הוא צפוי להיפגש עם אנשי ירושלים על מנת לסכם את תנאיו במועדון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה