קדוש לשחקנים: "ננצל את ההגנה הבינונית של מכבי"



מכבי תל אביב תגיע מחר למשחק הגביע בטדי ובהפועל מאמינים שאפשר לעבור. אורי פסו יפתח במקום לירן מזרחי, רפי כהן במקום בן הרוש המורחק. עידן טל בספק. "פינתי" יתנו חסות

האם הפועל ירושלים תהיה הסינדרלה של גביע המדינה? הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם אליו הגיעו לא מעט כלי תקשורת לסקר את ההכנות האחרונות של האדומים לקראת משחק הקבוצה מחר מול מכבי ת"א (20.45, טדי).
 

מבחינת ההרכב, לופא קדוש נאלץ לערוך שני שינויים מאולצים כאשר רפי כהן ישוב לשער במקומו של יניב בן הרוש המורחק. לירן מזרחי מוצהב ואת מקומו יתפוס אורי פסו שסופסל בשבועיים האחרונים לאור היכולת הטובה של יוסי ביטון ואסף עזו.
 
עידן טל סובל ממתיחה ונמצא בספק למשחק. אפי מלכה יחליף אותו אם הוא יחליט שלא לשחק. טל הבהיר שהוא מעדיף לא לפתוח מחר ואולי גם לא לשחק בכלל.
 
באימון היום נרשמה תקרית בין יוסי ביטון לאיציק כהן שהתווכחו באמצע משחקון פנימי. קדוש אמר לשחקנים באסיפה: "נבוא לעשות את המקסימום מחר למרות שלמכבי יש התקפה טובה מאוד וצריך להיזהר ממנה בניגוד להגנה הבינונית שלהם. נצטרך לנצל את זה ולנצל את המצבים שאליהם נגיע."
 
רשת המסעדות "פינתי" תעניק חסות להפועל במשחק מחר ושמה של הרשת יודבק על חולצות השחקנים. בקבוצה מעריכים כי יגיעו בין 2,000 ל- 3,000 אוהדים. שחקני הקבוצה קיבלו כרטיס אחד בלבד למשחק ורכשו מכספם כרטיסים נוספים לקרוביהם בתום האימון.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה