אימפריה: הפועל הדיחה את מכבי מהגביע



הקבוצה של לופא קדוש הוכיחה היום לכל עם ישראל שהמקום שלה בליגת העל. מתי אברהם כבש את שער הניצחון בדקה ה-108 ושלח את האדומים לשלב הבא בגביע על חשבון מכבי תל אביב הגדולה. הופעה גדולה של רפי כהן בשער

היום הזה, חברים וחברות, שייך להפועל ירושלים. ביום בו בית"ר נופלת מול בני לוד ומודחת מהגביע, השחקנים של לופא קדוש הצליחו לעשות את הבלתי יאמן והוכיחו לכולם דבר אחד: המקום שלהם בליגת העל! האדומים ניצחו את מכבי תל אביב הגדולה (או שלא) 0:1 אחרי שער של מתי אברהם בהארכה ומי יודע, אולי בקריית יובל עוד יניפו גביע. אגב, לוד והפועל, שתי המפתיעות הגדולות של סיבוב ח' בגביע, יפגשו ביום שישי במסגרת הליגה הלאומית.  

מהלך המשחק

 
המחצית הראשונה הייתה יחסית שקולה, עם יתרון קל לצהובים מתל אביב, כשאלירן עטר וגל אלברמן מנסים לסכן את שערו של רפי כהן ללא הצלחה. בצד השני, אוסקר גררו קיבל הזדמנות נפלאה בדקה ה-32, אבל בעט את הכדור מתוך הרחבה מעל השער.

עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-54, אפי מלכה החליף את עידן טל, שגם כך לא עלה לשחק כשהוא כשיר במאת האחוזים. בהמשך, אריק רומאו החליף את אדם מזרחי. הפועל לא הצליחה לסכן את השער בחצי השני, פרט לבעיטה של אדם מזרחי, כשמנגד, דור מיכה סחט הצלה טובה מרפי כהן בדקה ה-67. גם ברק יצחקי ודאבור המסוכן רשמו הזדמנויות לא רעות בכלל.

בדקה ה-83 הגיעה ההזדמנות של המשחק. גררו כבר עבר את ברק לוי, שוערה של מכבי תל אביב, ובעט לשער, אבל פאביצ'ביץ' הצליח לחלץ את הכדור מהקו. חמש דקות אחרי זה הגיעה החמצה גדולה מהעבר השני, כשברק יצחקי לא הצליח לדחוק מול שער ריק כדור רוחב מצוין של קולאוטי. 0:0 בסיום 90 דקות - המשחק הולך להארכה.

מכבי פתחה טוב יותר את ההארכה ויצחקי החמיץ פעמיים ברבע השעה הראשונה של ההארכה. בינתיים, מתי אברהם החליף את אלירן אוחנה בדקה ה-99, אבל אז אולי הגיעה ההחמצה הגדולה ביותר של הכדורגל הישראלי השנה - אריק רומאו קיבל כדור מול שער ריק מאוסקר גררו ומשני מטרים, לא יותר, פשוט החמיץ כשבעט את הכדור על גופו שלו.

ואז, בדקה ה-108, הגיע הרגע הגדול של המשחק ואברהם, המחליף הטרי, הצליח להכניע את לוי מקרוב, אחרי שקיבל כדור גדול מגררו.בדקה ה-116, עוד הצלה גדולה של כהן, שקלט בעיטה מסוכנת של יצחקי. בדקה ה-120 כהן נכנע לנגיחה של קולאוטי, אבל רם סטי, השחקן הנמוך ביותר המשחק, הצליח להציל מהקו.

הרכב הפועל ירושלים: רפי כהן, אורי פסו, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, רם סטי, עידן טל, אלירן אוחנה, איציק כהן, אוסקר גררו, אדם מזרחי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה