בהפועל לוקחים חלק במבצע קמחא דפסחא



כמיטב המסורת, הקבוצה של דני קליין ממשיכה להשתתף באירועים למען הקהילה והפעם, ארזו שחקני המועדון, ההנהלה, המאמנים והספונסרים סלי מזון לטובת עמותת "אהבת רבקה". היו"ר: "נמשיך בעשייה הזאת גם בשנים הקרובות"

במסגרת הפעילות הרחבה למען הקהילה, ערכה הערב הפועל 'מגדל' ירושלים בשיתוף עם רשת "קו-אופ שופ" מבצע מיוחד של "קמחא דפסחא", מצבע שכלל גיוס חבילות מזון לעמותת "אהבת רבקה - בית חם לנוער ולמבוגר", לקראת חג הפסח הקרב ובא. מבצע ההתרמה נערך בחדר ה-VIP של הקבוצה במלחה. הנהלת הקבוצה, הספונסרים, הצוות המקצועי והשחקנים, בצוותא עם הנהלת "קו-אופ שופ", ארזו ביחד לאחר אימון הקבוצה את סלי המזון לטובת העמותה.

 

יו"ר הקבוצה, דני קליין, אמר בסיום האירוע: "אנו רואים כזכות את העובדה שלקחנו חלק באירוע הזה. הפועל ירושלים היא מעבר לקבוצת כדורסל, כאשר התרומה למען הקהילה היא ערך חשוב עבורנו ונמשיך בעשייה המבורכת הזאת גם בשנים הקרובות".

 

אלישי כדיר, שחקנה של הקבוצה, הוסיף ואמר: "חשובה לנו מאוד הפעילות למען הקהילה ואנו שמחים בכל פעם מחדש ליטול חלק בפעילויות שכאלה. זה מחמם את הלב להעניק למשפחות נזקקות סלי מזון לחג הפסח. הפעילות המבורכת הזאת מעניקה לנו סיפוק אדיר ומכניסה אותנו לפרופורציות הנכונות של החיים".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה