קדוש: השחקנים צריכים לדעת שתמיד זוכרים את הסוף



מאמן הפועל ירושלים מאוכזב מתוצאת המשחק מול בני לוד אך מעודד מהיכולת: "זה לא מובן מאליו. נראנו טוב גם מול רמת גן וגם מול לוד".לגבי עתידו: "לא מדבר על הנושא לפני שתיגמר העונה, לא דיברו איתי עוד"

הפועל ירושלים הייתה קרובה מאוד להידבק ליריבות בצמרת ולשמור לעצמה סיכוי לעלות לליגת העל, אך כרגיל, ברגע האחרון, השחקנים בעטו בדלי.
 

מאמן הקבוצה אמר ל"ירושלים נט": "היה משחק טוב לקהל ולתקשורת אבל אותי זה מאכזב. קיבלנו גול הזוי בדקה ה-90. היו לנו קצת בעיות בחלק האחורי ואין לזה שום קשר למי שהיה חסר. החלק הקידמי היה יותר טוב. זה לא פשוט ולא מובן מאליו שנציג יכולת טובה למרות שאנחנו לא יכולים לעלות. נראנו טוב מול רמת גן וגם מול לוד."
 
להפועל נותרו שני משחקים לסיום העונה וקדוש עדיין מצפה משחקניו להציג יכולת טובה:"השחקנים צריכים לדעת שתמיד זוכרים את הסוף. הם צריכים להמשיך לשחק טוב בשביל המיקום, בשביל הקהל וגם בשביל עצמם."
 
ביום שישי תארח הפועל את רעננה ואסף עזו מוצהב וייעדר. אורי פסו ערך הבוקר אימון בצידי המגרש ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הקרוב.
 
ההכנות לעונה הבאה יחלו בקרוב
 
בשבועות הקרובים אמורה הנהלת הפועל להתכנס ולשמוע מיוסי סאסי מה גובה התקציב לעונה הבאה. לאחר מכן יוחלט מי יהיה המאמן .
 
קדוש התייחס לנושא ואמר: "אני לא מתכוון לדבר על הנושא הזה לפני שתיגמר העונה ובטח לא עם התקשורת. עוד לא דיברו איתי וכשידברו איתי אני אומר רק להנהלה את דעתי ואת רצונותיי. אם ירצו לקחת מאמן אחר זה בסדר גמור מבחינתי ואני אאחל להם בהצלחה. מה שיחליטו זה מצויין."
 
מבחינת שחקנים, רפי כהן צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. יניב בן הרוש לא חתום ולהפועל יש אופציה לחדש לו את החוזה. מלבד כהן, גם עידן טל, סטי, יוסי ביטון, ואדם מזרחי חתומים לעונה הבאה.
 
בקבוצה בטוחים שכל שאר השחקנים שלא חתומים ירצו להמשיך, אך הכל תלוי במי שייאמן את הקבוצה בשנה הבאה.
 
עמוס סאסי אמר לנו בנושא: "עוד לא קבענו שום דבר לקראת העונה הבאה ולא תיכננו. קודם כל נשב ונראה מה התקציב, אחר כך נדבר על השאר."
 
על ההצעה של אחיו, יוסי למכור מניות לאוהדים תמורת סמכויות אמר סאסי: "שמעתי שיוסי הציע את זה לאוהדים, אבל זה לא משהו שעושים על רגל אחת. זכותו של יוסי להגיד מה שהוא רוצה."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה