שחקני העבר של הפועל מצטרפים למאבק האוהדים



ביום שלישי הבא יתקיים הכנס הראשון של אוהדי הקבוצה שמבקשים להחזיר את הדרך. בינתיים הם כבר הספיקו להיפגש עם דני קליין ויעקב לירז, לאיים בחרם מנויים ולצרף למאבק את עדי גורדון. אחד מהאוהדים, גיא אייל: "אם ההנהלה החדשה באמת רוצה לשתף פעולה עם האוהדים, היא צריכה להוכיח את זה"

שחקני העבר של הפועל ירושלים, ביניהם דורון שפע, פפי תורג'מן, ארז חזן ועדי גורדון, החליטו להצטרף למאבק האוהדים בעניין עתידה של קבוצת הכדורסל. השחקנים סיפרו כי הם התרגשו מהיוזמה של אוהדי הקבוצה והודיעו כי הם מצטרפים אליהם בקריאתם להחזיר את הדרך. עדי גורדון מסר לאוהדים כי הוא שמח על היוזמה וציין שהתעוררות האוהדים חשובה לדרך של המועדון. האוהדים הזמינו את גורדון לכנס בשבוע הבא והם מקווים שהוא יענה. שחקני עבר נוספים, כאמור, צפויים גם להשתתף.

 

מאז החלה המחאה, נפגשו נציגי האוהדים עם דני קליין כדי לשמוע ממנו על המצב אליו נקלעה הקבוצה. כמו כן נפגשו נציגי האוהדים עם נציגו של גומא אגאייר- עו"ד יעקב לירז, לדיון על התוכניות להמשך הדרך. במהלך שני המפגשים הועלה הרעיון שהאוהדים יצורפו לעמותה ואף לישיבות הדירקטוריון. למרות זאת, אוהדי הקבוצה אינם מוותרים על דרישתם לפתוח את העמותה לכל האוהדים ולקיים בחירות להנהלת העמותה.

 

אוהדי הפועל אינם שוללים את האפשרות לפתוח בחרם מנויים לעונה הקרובה ואף עלה הרעיון כי האוהדים "ירכשו" מנויים באמצעות נאמן. כספי המנויים ישמרו אצל הנאמן ביחד עם רשימות האנשים ש"רכשו" מנוי. רק כשיתקבלו דרישות האוהדים, תועבר לקבוצה רשימת המנויים עם סכום הכסף שנאסף בגינם.

 

גיא אייל, אוהד הקבוצה: "לא ייתכן שכיסא בעמותה יהפוך למושב לכל החיים. חברי העמותה הם נציגי ציבור – נציגי הקהל. בחירות יביאו לשקיפות, לשיתוף הקהל וגם יבטיחו רעיונות חדשים שיתרמו להצלחת הקבוצה. חברי הנהלת העמותה רצו בטובת הקבוצה אבל עובדה שהם לא הצליחו להיות קשובים לרחשי הקהל ואיבדו אותו ואת הדרך. אם ההנהלה החדשה באמת רוצה לשתף פעולה עם האוהדים, היא צריכה להוכיח את זה".

  

לכנס המחאה הראשון, שיתקיים ביום שלישי הבא בשעה 20:00 במועדון הזאפה בירושלים, צפויים להגיע מאות אוהדים. בכנס גם יפורטו הצעדים אותם ינקטו האוהדים  במאבקם להחזרת הדרך ולהחזרת הקבוצה לאוהדים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה