הפסד לבית״ר ירושלים: 1:0 למכבי חיפה



יוסי בניון כבש את שער הניצחון, וצימק את הפער מהצהובים ל-3 נקודות בלבד

בית״ר ירושלים הפסידה הערב(יום א׳) למכבי חיפה 1:0 באצטדיון סמי עופר במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל בכדורגל. הליגה שבה מפגרה בת שבוע לאחר משחקי נבחרת ישראל מול וויילס ובלגיה. בית״ר ירושלים פתחה את המשחק עם שלומי אזולאי, עומר אצילי, וליביו אנטל בקישור, כאשר איציק כהן פתח כחלוץ בודד. סזאר ארסו שנפצע וגמר את העונה, לא נכלל בסגל, ובמקומו פתח זאביק חיימוביץ׳ שחזר מפציעה.

 

מהלך המשחק: בדקה ה-14 לידור כהן הגיע למצב מסוכן לאחר שעבר 2 שחקנים ירוקים, אך בעט ברשלנות לידיים של סטוייקוביץ׳. בדקה ה-16 חן עזרא קיבל כדור במרכז הרחבה הצהובה ובעט חזק, אך קליימן קלט. לאחר דקה מדו קמרה בעט לחיבורים של קליימן, שהתעופף והדף לקרן. בדקה ה-32 אנטל בעט כדור מ-16 מטרים שפגע בדרך ברגל ירוקה, אך לא הטעה את השוער החיפאי. בדקה ה-34 חן עזרא בעט כדור לחיבורים של קליימן, שכבר עמד במבחן דומה קודם לכן, והדף לקרן גם הפעם. בדקה ה-37 אנטל קיבל כדור אלכסונית לשער, המתין להזדמנות הראשונה, ובעט לחיבורים של סטוייקוביץ׳. השוער הדף החוצה. בדקה ה-44 בניון כבש את הראשון במשחק. לאחר עירבוביה ברחבה, הקשר גילגל כדור מתחת לגופו של קליימן. 1:0 למכבי חיפה בסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-55 עטר בעט מ-16 מטרים, והכדור שרק ליד הקורה. חיפה המשיכה לשלוט, ו-3 דקות לאחר מכן אלעד גבאי ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אך הכדור יצא החוצה. ידין ניסה לכבוש אחרי דקה אחת בלבד, אך קליימן הדף לקרן. לאחר 2 דקות בלבד טוואטחה העביר כדור רוחב לשכטר, שנשאר לבד מול קליימן ובעט בנגיעה החוצה. בדקה ה-67 אזולאי בעט כדור לעברו של סטוייקוביץ׳ שמתח את איבריו והדף החוצה. קרן של בית״ר ירושלים בדקה ה-69 הגיעה לרגלו של לידור כהן ומשם לעבר השער, אך סטוייקוביץ׳ הדף בקצות האצבעות לקרן נוספת. בדקה ה-76 לידור כהן העביר כדור רוחב מצויין לדסה שבעט למסגרת, אך גבאי הציל את הכדור מהקו. בדקה ה-82 פריירה בעט כדור חופשי גדול למשקוף. הירוקים שמרו על התוצאה בעזרת משחק הגנה טוב, וסיימה עם ניצחון, ושלוש נקודות חשובות.

 

הניצחון של החיפאים צימק את הפער מירושלים ל-3 נקודות בלבד, ושתי הקבוצות ככל הנראה ילחמו על המקום הרביעי עד המחזור האחרון. בית״ר ירושלים ממוקמת במקום הרביעי, עם 43 נקודות, וחיפה מקום אחד מתחתיה כם 40 נקודות, כאשר גם מכבי פ״ת מאיימת על המקום הרביעי. המלאבסים עם 39 נקודות ומשחק חסר. במחזור הבא בית״ר ירושלים תארח את מכבי פ״ת למשחק חשוב מאוד במאבק על המקום הרביעי.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה