אכזבה גדולה: שרלרואה הביסה את בית״ר ירושלים 1:5



הבלגים ניצלו הרחקות של דסה ודה לוקאס על מנת להביס את הצהובים. לפני שריקת הפתיחה הקהלים התעמתו, לאחר שקבוצה קיצונית בקרב הקהל המקומי סימן תנועה אנטישמית. דקה מהפתיחה האוהדים של בית״ר זרקו אבוקות לכר הדשא

בית״ר ירושלים הפסידה הערב(יום ה׳) לשרלרואה 5:1 במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית.

מבחינה מקצועית, דראפיץ׳ בחר לפתוח עם אותם 11 שניצחו את שימקנט בטדי בשבוע שעבר. פרדה המשיך לקבל את הקרדיט, בעוד פאבלו דה לוקאס חיכה לבכורה שלו על הספסל.

לפני שריקת הפתיחה הקהלים התעמתו. קבוצה קיצונית של אוהדי שרלרואה, סימן תנועת ״הייל היטלר״. אחד ממפקדי השיטור הודה שראה את המקרה, וגורמים במועדון העבירו את המידע למשקיף הראשי מטעם אופ״א. 

 

מהלך המשחק: האירוע הראשון לא היה קשור לכדורגל. אוהדי בית״ר זרקו מספר גדול של אבוקות לכר הדשא והמשחק נפסק ל-3 דקות. בדקה ה-10 שרלרואה עלתה ליתרון לאחר התקפה מצד שמאל שהגיע לרגליו של דיוויד פולט, שכבש מקרוב. 1:0 למארחת. החילוף הראשון של הצהובים הגיע כבר בדקה ה-30. נס זמיר נכנס במקומו של עומר נחמני. בדקה ה-34, בית״ר השוותה. כדור ארוך של לירוי צעירי הגיע לדובב גבאי, שהקשית בקלאסיות מעל השוער הבלגי. 1:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, דסה ביצע עבירה חמורה, וקיבל את הכרטיס האדום. 1:1 במחצית. הבלגים פתחו את המחצית השנייה עם שער. ניסקס קבאנו כבש מקרוב לשכר של קליימן. 2:1 לבלגים. בדקה ה-54 דובב גבאי ניסה מרחוק ונעצר ע״י השוער המארח. דקה לאחר מכן דה לוקאס נכנס במקומו של דני פרדה. בדקה ה-64 הבלגים ניסו לכבוש לאחר פריצה בצד ימין. שחקן שרלרואה נבלם, הבלגים ביקשו פנדל, אך בקשתם לא נענתה. בדקה ה-68 שרלרואה כבשה את השלישי. דיוויד פולט ניצל עירבוביה ברחבה, וכבש את השני שלו במשחק. 3:1 לבלגים. בדקה ה-76 פאבלו דה לוקאס קיבל צהוב לאחר גלישה לרגלי שחקן מקומי. בית״ר ב-9 שחקנים. בדקה ה-88 הבלגים כבשו את הרביעי מרגליו של פלורט סטיבנס. 4:1 לשרלרואה. בתוספת הזמן הבלגים כבשו גם את החמישי. כשניסקס קבאנו כבש את השני שלו במשחק. דקה לאחר מכן אוהדי בית״ר השליכו חפץ שפגע בראשו של השוער הבלגי, דבר שלא עשה כבוד לאוהדים הישראלים. 5:1 לבלגים בסיום. 

 

משחק הגומלין ייערך בשבוע הבא באצטדיון טדי, שם בית״ר תצטרך לנצח בהפרש ארבעה שערים לפחות, תוך כדי שמירה על שער נקי על מנת לעלות.

 

 

תמונה באדיבות דוברות בית״ר ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה