נשבר הנאחס: בית״ר ירושלים ניצחה 1:3 את בני סכנין



לאחר 9 וחצי שנים שלא ניצחו בדוחא, גברו הצהובים על סכנין בזכות משחק גדול של בוריס קליימן ועומר אצילי שכבש צמד. גם דובב גבאי כבש, שלומי אזולאי השווה זמנית. ליגה לאומית: שיוויון 1:1 בין הפועל ירושלים להפועל ר״ג

תשע וחצי שנים בית״ר ירושלים לא ניצחה בדוחא, והערב(יום ב׳) היא שברה את הבצורת. המועדון מירושלים גבר 1:3 על בני סכנים במסגרת השישי של ליגת העל בכדורגל. בית״ר הגיעה למשחק לאחר שניצחה במחזור הקודם את הפועל כפ״ס, והמשיכה במומנטום החיובי כשהשיגה הערב ניצחון שני ברצף. מאמן בית״ר סלובודאן דראפיץ׳, פתח את המשחק עם אותו הרכב שפתח מול כפ״ס, כאשר בחוד דובב גבאי, ומתחתיו רואקביצה ואצילי.

 

מהלך המשחק: סכנין הייתה טובה יותר בפתיחה, אך דווקא ירושלים כבשה ראשונה. אצילי הרים כדור משמאל לראשו של דובב גבאי שכבש את השער הראשון שלו העונה בליגה. 1:0 לבית״ר. בדקה ה-45, שלומי אזולאי צימק והוריד את הקבוצות למחצית בשיוויון 1:1. עומר אצילי שהיה פשוט מצויין כבש את השני בדקה ה-55, ולאחר 9 דקות הוסיף עוד שער נהדר. 3:1 לבית״ר. בדקה ה-73, סכנין זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים, אך קליימן הדף את הבעיטה של מוגרבי. קליימן רשם עוד מספר הצלות נהדרות ושמר על התוצאה עד הסיום. 3:1 לירושלים.

 

בזכות הניצחון בית״ר טיפסה למקום ה-5, ובמאזנה 9 נקודות. במחזור הבא תארח בית״ר את הפועל ב״ש בטדי.

במהלך המשחק אוהדי סכנין השליכו חפצים לעבר קליימן, ובסיום המשחק יידו אבנים לעבר עוחות הביטחון.

 

בעוד משחק שנערך היום במסגרת הליגה הלאומית, נפרדו הפועל ר״ג והפועל ירושלים בתיקו 1:1. ר״ג הובילה משער של לירון דיאמנט בדקה ה-72, ובדקה ה-87 אנתוני וראן השווה, ושלח את שתי הקבוצות הביתה עם נקודה. ירושלים ממוקדמת כרגע במקום ה-14 עם 5 נקודות במאזנה.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה