ניצחון שני בליגה: הפועל ירושלים- הפועל חולון 73:89



בצל פרשת ברייסי רייט, ירושלים השיגה ניצחון שני בליגה, כשהרכש החדש מאט ג'נינג לא נכלל בסגל. דגל האליפות הונף בארנה

שבוע סוער ועמוס במשחקים עבר על הפועל ירושלים. לאחר שבשבוע שעבר ניצחה את אשדוד במשחק הליגה הראשון, והפסידה לניז'ני נובוגרוד בפתיחת שלב הבתים של היורוקאפ, נאלצה הפועל להתמודד עם פרשת חוסר האמון של ברייסי רייט, שבסיומה הודיעה על שיחרורו. רייט גרם להנהלת הפועל להאמין כי הוא יוצא לסידורים אישיים בארה"ב, דבר שגרם לו להחמיץ את שני המשחקים הראשונים, אך לאחר בירור גילתה הפועל כי הגארד הלך לנהל מו"מ עם גוואנדונג הסינית, ובעצם שיקר למערכת. בעקבות המהלך הזה של רייט, הפועל הודיעה לסוכנו כי השחקן הפר את החוזה, והוא משוחרר מהמועדון.

במקביל החתימה האלופה את מאט ג'נינג, שלא נכלל בסגל הערב(מוצ"ש) מול הפועל חולון במסגרת המחזור השני של ליגת ווינר. האדומים ניצחו 73:89 וזהו ניצחונם השני ברציפות במסגרת ליגת ווינר. בפתיחת המשחק, הונף דגל האליפות של הפועל ירושלים, וכעת הוא תלוי על גג הארנה.

 

מהלך המשחק: את הרבע הראשון ירושלים פתחה בריצת 0:8, חולון הצליחה להשוות ואפילו הספיקה לעלות ליתרון עד סיום הרבע, 20:18 לאורחת. ברבע השני האדומים נראו אחרת, כאשר בר טימור, רפי מנקו, וג'וש דאנקן הובילו את ירושלים ליתרון בסיום המחצית, 33:41. בר טימור, נתן משחק מצויין עם 22 נקודות, והיה אחראי לכך שלמרות מונמטום של חולון, ירושלים תמשיך להוביל, 63:55 לאדומים לפני הרבע האחרון. גם ג'וש דאנקן היה מצויין, ועזר לאדומים לסיים עם ניצחון, 73:89.

במחזור הבא תפגוש ירושלים את מכבי ת"א בהיכל מנורה מבטחים, אך עוד לפני כן, ביום רביעי, מצפה לאדומים משחק במסגרת היורוקאפ מול נפטונאס.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה