גשם ללא שערים: הפועל ת״א-בית״ר ירושלים 0:0



גם מזג האוויר הגשום לא עזר לכדור להיכנס לשער במשחק של בית״ר מול מאמנה לשעבר, גיא לוי. הקבוצות חילקו את הנקודות ביניהן, בית״ר עדיין שלישית

בית״ר ירושלים יצאה הערב למשחק חוץ מול הפועל ת״א במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל וסיימה בתיקו 0:0. כמו במחזור הראשון, גם הפעם המשחק הסתיים ללא שערים, כאשר הפעם על הקווים של הפועל עמד גיא לוי, שאימן את בית״ר בעונה הקודמת והגיע איתה למוקדמות הליגה האירופית. מאמנה הנוכחי של בית״ר, סלובודאן דראפיץ׳ עלה עם אותו הרכב שניצח את הפועל ק״ש במחזור הקודם, למעט שינוי אחד. ניסו קפילוטו שלא חש בטוב פתח על הספסל, ודניאל אסקלינג אייש את עמדת הבלם במקומו. טל כחילה שפתח את העונה בתור הבלם הפותח של בית״ר כלל לא התלבש, כיוון שלא הגיע עדיין לסיכום עם הקבוצה לגבי חוזה חדש. במחצית המשחק אוהדי הפועל ת״א קיללו את שחקני בית״ר דרך פתחי האוורור המובילים לחדרי ההלבשה.
 
המשחק נפתח בשליטה צהובה ולמעשה נמשך כך לכל אורכו. מצבים של ניקיטה רוקאביצה ואצילי לא מצאו את הרשת, כשמנגד גם יחזקאל לא הצליח להכניע את קליימן. גם המחצית השנייה הייתה בשליטה צהובה כמעט לחלוטין, והפועל ניסתה לעקוץ במתפרצות. המשחק היה פיזי לכל אורכו, בין היתר בגלל 10,000 אוהדים שעשו אווירה נהדרת. כל זה לא עזר לכדור להכנס לשער, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0.

 
דראפיץ׳ התייחס למשחק בסיום: ״הייתה לנו מחצית שנייה טובה, לחצנו על כל המגרש, אבל לא הייתה לנו רגל מסיימת. הגענו לצמרת כי שיחקנו טוב. בגלל הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים להשתפר בחלק הקדמי כדי לטפס עוד במעלה הטבלה.״ לגבי האירוע המכוער בו אוהדי הפועל צעקו קללות לתוך פתחי האוורור המובילים לחדר ההלבשה בו שהו שחקני המועדון הצהוב אמר: ״זה לא צריך לקרות, ומי שצריך לתת חשבון שיתן.״
 
בית״ר עדיין במקום השלישי, עם 25 נקודות במאזנה. במחזור הבא היא תארח את מכבי נתניה, אך עוד לפני כן מצפה לה משחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע הטוטו מול הפועל ב״ש באצטדיון טוטו טרנר.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה