יום האישה הבינלאומי: הכדורגל שייך לאוהדים - ולאוהדות

$(function(){setImageBanner('6c689ab1-d4a0-4e9a-87eb-c98bd67b15a0','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42922,'Image','');})

לרגל יום האישה הבינלאומי, מועדון האוהדים מירושלים מרחיב את היצע המרצ'נדייז עם חולצות בגזרה נשית, ייעודיות לאוהדות הקבוצה; על החולצות מוטבע דיוקן של לביאה עם הכיתוב "ולביאה אם תשאג מי לא ירא"

ביציעים של בית"ר נורדיה ירושלים, מועדון האוהדים שהוקם על ידי אוהדי ואוהדות בית"ר שמאסו בגזענות ובאלימות, שמו לעצמם למטרה לקיים סביבה שתהיה ידידותית לאוהדים בלא הבדל גזע, דת ומין. אוהדי ואוהדות הקבוצה מקפידים לעודד את קבוצתם לאורך 90 דקות המשחק גם ברגעים קשים ונמנעי באופן קטגורי מקללות ואלימות.

ואמנם, במשחקיה של הקבוצה, שצועדת בבטחה בצמרת ליגה ג' מרכז, ניתן לראות מדי שבוע נוכחות גבוהה במיוחד של נשים, נערות וילדות. יתרה מכך, הקבוצה משלבת נשים בכל שדרת העשייה – החל מצוות ההקמה והוועד המנהל ועבור בצוותי הפעולה השונים שאחראים לניהול השוטף של מערכיה השונים הקבוצה ושל פעילויות הנוער והקהילה שלה.

לאחרונה השיק המועדון ליין חדש של חולצות שייתן מענה לאוהדות הרבות של הקבוצה: חולצות טריקו בגזרה נשית עם הדפס של לביאה והכיתוב "ולביאה אם תשאג מי לא ירא" (פרפראזה על המשפט התנ"כי המככב ביציעי בית"ר מזה דורות: "ואריה אם ישאג מי לא ירא"). החולצות נמכרות במשחקי הקבוצה במחיר של 45 שקל (40 שקל לחברי/ות עמותה).

חברת הוועד המנהל, מיכל סבח: "לקחתי חלק פעיל בהקמת בית"ר נורדיה ירושלים החל מראשית המסע שלנו ומטבע הדברים, בהיותי אישה בצוות המייסדים, אחד המאפיינים של המועדון הוא נוכחות נשית בתהליכי קבלת ההחלטות ובהתוויית מדיניות המועדון. הקמנו מועדון שיהווה בית חם לאוהדות ויתן דגש על ייצוג נשי לא רק ביום האישה. ניתן לראות זאת גם במספר חברות העמותה ובכמות הגבוהה יחסית של נשים ונערות השותפות לעשייה הציבורית, להסברה וליוזמות החברתיות שלנו, ומעל לכל אלה אנו גאים לראות נוכחות נשית הולכת וגדלה ביציעים. בשנים הקרובות, עם הרחבת הפעילות המתוכננת לקבוצות ילדים ונוער, תיפתחנה קבוצות לילדות ולנערות שתפארנה את סמל המנורה. באופן אישי, אני גאה להיות חלק ממועדון הפועל למען ספורט נקי מאלימות וגזענות המספק חווית כדורגל בטוחה ומזמינה לנשים ולגברים, לילדות ולילדים".

חולצת "לביאה" - צילום: הדר אלפסי, אוהדות בית"ר נורדיה ירושלים באצטדיון גבעת רם - צילום: ינון פוקס.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה