ביטוח משאית – השוואת ביטוח משאיות חיסכון של אלפי שקלים

$(function(){setImageBanner('42e85c56-eec8-43bb-8ee5-c96129e688e7','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

בדומה לביטוח רכב "רגיל", המדינה מחייבת בעלי משאיות ברכישת ביטוח משאית "מיוחד" – לא מדובר בביטוח רכב רגיל, מפני שזהו אינו רכב רגיל. מדובר ברכב גדול וכבד במיוחד, בעל מאפיינים ייחודיים וכזה אשר במקרה של תאונה עלול לגרום לנזק רב יותר מאשר רכב פרטי רגיל. בעוד רכישת ביטוח משאיות היא אחת ההוצאות הקבועות וההכרחיות של כל חברה המחזיקה במשאיות, השוואת ביטוח זה לפני הרכישה יכולה לסייע לחסוך הרבה מאוד כסף מדי שנה

depositephoto

ענף תחרותי המחייב השוואת מחירים – ביטוח משאיות בפרט וביטוח רכב בכלל

בעוד ביטוח רכב פרטי רגיל עולה לכל הפחות קרוב לאלף שקלים בשנה (עבור ביטוח חובה בלבד) ועוד כמה אלפים עבור ביטוח מקיף או צד ג', ניתן רק לתאר את העלויות של ביטוח משאיות – כלי רכב גדולים עבורם הביטוח בהכרח יהיה יקר יותר מאשר עבור רכב פרטי קטן. לכן, גם הפרשים קטנים יחסית במחירים של פוליסות ביטוח משאיות בין חברות ביטוח שונות, עשויים בקלות להיתרגם לחיסכון של אלפים רבים של שקלים מדי שנה. וזה רק בעבור משאית אחת. ברבים מן המקרים, חברה המחזיקה משאית מחזיקה כמה וכמה משאיות שונות, כך שעבור כל אחת ניתן להגיע לחיסכון משמעותי ביותר בהוצאות, במקרה בו מוצאים פוליסת ביטוח משאיות מעט זולה יותר.

לכן, השוואת מחירים בטרם רכישת ביטוח משאיות היא פעולה מתבקשת וכמעט הכרחית – בתוך כמה שניות בודדות של חיפוש בגוגל ניתן לבצע חיפוש ולקבל הצעות מחיר שונות, וכך למצוא הצעות משתלמות יותר או פחות. המאמץ המינימאלי הזה של ביצוע השוואת מחירים בטרם רכישת ביטוח משאיות הוא כל כך מתבקש ומשתלם עד כי אף אחד אינו יכול להרשות לעצמו שלא לעשות זאת...

 

למעשה, היכולת לחסוך סכומים גדולים יחסית רק באמצעות ביצוע השוואת ביטוח משאיות לפני שרוכשים פוליסה מחברה ספציפית, אינה ייחודית לביטוח משאיות. היא רלבנטית גם למקרה של ביטוח רכב "רגיל", כמו גם רכבים מסחריים מסוגים שונים, רכבי חברה, רכבים דו גלגליים וכו'. הסיבה לכך פשוטה – ענף הביטוח כולו הוא ענף תחרותי ביותר, בו פועלות חברות מתחרות רבות, חלקן חברות גדולות ביותר עם יכולת להוריד מחירים משמעותית במטרה להשיג לקוחות חדשים או לשמר לקוחות קיימים. לכן, מספיק רק לבצע השוואה מהירה ובדיקה בין החברות השונות – מה כל אחת מציעה לכם, על מנת למצוא עסקאות משתלמות יותר. במקרה של ביטוח משאיות, כאמור, עסקה משתלמת יותר עשויה להביא חיסכון של אלפים רבים של שקלים מדי שנה, ואף הרבה יותר מכך (למשל – במקרה בו מדובר בצי משאיות...).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה