$(function(){setImageBanner('c9642e6a-6f10-4307-82c7-d3ad56df887d','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

הספה הוא למעשה רהיט גדול ובולט בחלל הסלון ובכלל מדובר באלמנט עיצובי שרואים אותו מיד כשנכנסים הביתה ובכל פעם שיוצאים למרפסת או נכנסים למטבח.
לכן לנראות ולמידת הניקיון של הספה יש השפעה גדולה על הנראות והעיצוב של הסלון ועל התחושה שלנו כשאנחנו או אורחים שלנו נכנסים הביתה ורואים את הסלון או בכל פעם שאנחנו עוברים ליד הסלון.
אחת השיטות לשמור על הספה שלנו נקי ונעים היא בעזרת שכירות שירותי חברת ניקוי יבש לספות.

CANVA

למה דווקא הספה בסלון מתלכלך יותר מרהיטים אחרים בבית?

הספה נמצא בסלון שהוא למעשה מרכז הפעילות של הבית. בסלון הילדים נמצאים ומשחקים רוב הזמן, בסלון אנחנו יושבים ונחים על כוס קפה בסוף היום, הסלון הוא חדר שאנחנו עוברים בו או דרכו לא מעט כשאנחנו חוזרים מעבודה או לימודים ובסלון אנחנו יושבים ומארחים חברים לשיחה או ארוחה בערב באמצע שבוע ובני משפחה בסופי שבוע וחגים.

כלומר הספה שנמצא בסלון, קולט את רוב סוגי הלכלוך והכתמים במהלך היום-יום או זמני אירוח חגיגיים. אם אתם מחפשים חברה מקצועית שמתמחה בניקוי יבש לספות, מג'יק קלין, שמתמחה בניקוי כל סוגי הספות וצוות הניקיון שלה מנוסה ומכיר את כלל השיטות והטכנולוגיות החדשות ביותר של ניקוי ספות , כולל ספות שלא ניתן לנקות באמצעות מים אלא באמצעות ניקוי יבש, היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

מה גורם לספה שלנו להתלכלך?

כשאנחנו חוזרים הביתה מיום ארוך, כשהכלב חוזר מסיבוב בחוץ, או כשהילדים משחקים ורצים באזור הסלון, כל הלכלוך, האבק, החול, שאריות האוכל, שיער או פרווה שנושרים שהצטברו על הנעליים ועל הבגדים שלנו נושרים ונדבקים על סיבי הספה בסלון.

כשאנחנו מזמינים בני משפחה לסעודת חג או לארוחה בסוף שבוע, חלק מהסועדים עוברים מהשולחן אל הסלון עם אוכל או כוס שתיה ומכתימים את הספה.

אירוח שאנחנו עושים עם חברים בסלון באמצע השבוע לצפייה במשחק כדורגל או במרתון בנטפליקס הכולל פיצה, המבורגר או אוכל שומני אחר, גורם לכתמי שומן שנספגים בעומק הספה ולאזורים דביקים בספה.

הפרשות גופניות שונות כמו זיעה, קיא, פיפי שאחד הילדים "מפספס", דם, שיער שנושר, כתמי צבע ודבק מיצירות של הילדים.

אמנם יש הרבה מאוד אפשרויות ופתרונות לנקות את הספה שלנו בעצמנו, אבל יש סוגי ספות שעדיף שהניקוי שלהם יהיה ניקוי יבש ויתבצע על ידי חברות ניקוי שמנוסות ויש להם את הידע המקצועי וחומרי הניקוי המיועדים לכך.

למה להזמין ניקוי יבש לספות?

ניקוי יבש לספות נעשה שונה מזה של ניקוי "רגיל",כך שנעשה בו שימוש עם חומרי ניקוי פחות חזקים ממה שמשתמשים בניקוי רגיל והוא מתבצע עבור ספות שניקוי עם מים וחומרי ניקוי שרגילים להשתמש בהם עלול לפגוע בצבע או בהחלשת או תלישת הסיבים. כאשר מבצעים ניקוי יבש לספות, מוציאים ממנו את האבק על ידי שימוש במכונת ניקוי ייעודית ולאחר מכן ניקוי בחומרי ניקוי עדינים להסרת הכתמים.

כאשר הניקוי מתבצע בבית, הוא כולל שאיבת האבק, שימוש בחומרים עדינים כדי לא לפגוע בו ובסופו יש שלב של ייבוש הספה אם כי עדיין נשארת בו לחות מסוימת והספה מתייבש לאחר הניקוי בסלון או במקום מאוורר כמו מרפסת או חצר.

ניקוי יבש ספות - מג'יק קלין

יש לכם ספה עדין בסלון והוא זקוק לטיפול מפנק ולחידוש המראה שלו? רק עם המקצוענים של מג'יק קלין אתם יכולים להיות רגועים שהספה יקבל טיפול עדין ויסודי עם שימוש בחומרים ידידותיים בלי חשש לפגיעה בצבע או בחוזק סיבי הספה, ועם זאת אנחנו נסיר גם את הכתמים, העובש והפטריות העקשניים ביותר מהספה. מעוניינים בניקוי ספות בירושלים אצל הטובים ביותר? צרו קשר עם מגיק קלין עוד היום.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה