שבירו זכוכיות - עבודות זכוכית בהתאמה אישית

$(function(){setImageBanner('f6bd8e98-d54f-4b31-8c1d-017c46283619','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

חדר האמבטיה שלנו הוא אמנם לא החדר העמוס ביותר בבית ובטח לא נועד לארח ולהיראות, אך בכל זאת חשוב לשמור עליו נעים ומעוצב. רובנו מחכים לרגע בו נוכל להתקלח ולשטוף מעצמנו את יום העבודה המפרך. מעבר לאינטימיות והחמימות של החדר, הוא חייב להיות גם נוח. בבתים רבים המקלחון תפס את מקומה של האמבטיה, או לכל הפחות הגיע על מנת לעדן את המראה האסתטי שלה. אם אתם חפצים בהתקנת מקלחון איכותי לחדר האמבטיה שלכם, הכתובת עבורכם היא שבירו זכוכיות.

pixabay

מקלחונים

היום אפשר לומר בפה מלא- מקלחון לאמבטיה כאן כדי להישאר. הוא משלב בתוכו בטיחות, שכן הוא עשוי בדרך כלל מזכוכית מחוסמת ועבה, וכל זאת מבלי לוותר על המראה היוקרתי והמשגע שלו. ניתן להשיג מקלחונים מעוצבים ברמות גימור גבוהות ביותר, או מקלחונים המשולבים בפרזול מתכת, אלומיניום או ברזל, שמשלימים את הסטייל המרשים של מקלחון זכוכית.

סוגי מקלחונים

ישנם מספר סוגי מקלחונים המוצעים כיום בשוק ומאפשרים להנות ממראה יוקרתי ונוחות מקסימלית בחדר האמבטיה:

  • מקלחון זכוכית חלבית- מקלחון שעשוי זכוכית שעברה צריבה שמעניקה שכבה עליונה בגווני חלב מצד אחד, אך שקופה לגמרי מהצד השני. הוא מאפשר כמובן פרטיות הרמטית בזמן המקלחת ובמקביל אינו פוגע בשקיפות של צידו השני של המקלחון.
  • מקלחון זכוכית מחוסמת- רוב המקלחונים מגיעים עם זכוכית מחוסמת, שעברה תהליך ארוך של חימום וקירור, מה שהופך אותה לחזקה פי 4 מזכוכית רגילה. היא זו שמעניקה למקלחון את הבטיחותיות שלו.
  • מקלחון זכוכית גרניט- מקלחון בעל טקסטורה מעט יותר מחוספסת. מזכירה את סלע הגרניט, אך נעימה יותר למגע.

מעקות זכוכית

עבודות זכוכית ללא ספק משדרגות בצורה משמעותית כל ריהוט ופריט עיצובי כזה או אחר. מעקות זכוכית למשל, הם המילה האחרונה בתחום עבודות הזכוכית, ולא רק מטעמי בטיחות. חברת שבירו זכוכיות מחזיקה במגוון רחב דגמי מעקות זכוכית המעניקים מראה יוקרתי ומרשים לגרם המדרגות שלכם, כאשר השילוב שלהן עם מתכת איכותית הפך לפופולרי לא רק עבור המדרגות אלא גם כמעקות זכוכית לבריכה או למרפסת.

מראות זכוכית

כמה נעים להביט במראה בפתחו של יום חדש, לא? אם כך, תארו לעצמכם כמה נעים להביט במראה, כאשר היא מראת זכוכית מרהיבה. מראות זכוכית הן עוד אחת מהמוצרים הנפוצים ביותר בעולם עבודות הזכוכית. ניתן למצוא מראות מעוצבות מרשימות למדי, בין אם הן בגימור פאזה או בהתקנה מרחפת, ואפילו בתוספת תאורה אחורית. אין סוף לאפשרויות כשזה נוגע לבחירת עבודות זכוכית לבית. אז אם אתם מחפשים מקלחון זכוכית לאמבטיה, מעקה או מראת זכוכית, שבירו זכוכיות יספקו לכם את השירות הטוב ביותר, ובמחירים משתלמים. צפו במבחר מוצרים באתר קטלוג עבודות זכוכית, אל תפספסו את ההזדמנות להנות ממוצרים איכותיים ברמות הגימור הגבוהות ביותר שניתן להשיג.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה