תוספי תזונה מהטבע לגיל המעבר

$(function(){setImageBanner('f45f132c-e959-40f1-86a4-af3d2ec4050f','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

גיל המעבר אצל נשים הוא תקופת חיים בה המחזור החודשי פוסק וחלים שינויים הורמונליים קיצוניים של ירידה ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון בגוף, שיכולים להשפיע על המצב הפיזי והנפשי של האישה.

RF123

תסמיני גיל המעבר עלולים לגרום לתופעה של גלי חום המרגישים כמו הבזק חום כבד או לירידה בחשק המיני, יובש בנרתיק, נשירת שיער, שינויים חדים במצב הרוח או דופק מהיר.
גם גברים העלולים לחוות את גיל המעבר בלי קשר להפסקת המחזור החודשי, עם הירידה ברמות ההורמון הגברי טסטוסטרון, שבאה לידי ביטוי בירידה בתפקוד המיני הגברי.
נשים וגברים מחפשים עם הופעתם של הסימפטומים המעידים על גיל המעבר תוספי תזונה מהטבע שיוכלו לעזור להם להתמודד עם תופעות מטרידות של גיל המעבר.
לפניכם הכרות עם מספר תוספים המבוססים על רכיבים טבעיים אשר יכולים להועיל במצבים האופייניים לגיל המעבר: מנופאוזה אצל נשים ואנדרופאוזה אצל גברים.

איך מתמודדים עם דלקות בשתן?
דלקות בשתן מתרחשות כאשר ישנו זיהום בשתן שעלול להוביל לתופעות כמו שינוי הגוון והריח האופייני לשתן, תכיפות ההשתנה, כאבים בבטן התחתונה או בגב התחתון, דם בשתן.
הן גברים והן נשים עלולים לסבול מדלקות בשתן, שעלולות להחמיר להסתבך ולכן, חשוב לנסות למנוע את היווצרות הדלקת והחמרתה.
חשוב להרבות בשתיית מים ושמירה על היגיינה, אך לנסות להימנע משימוש במוצרים אינטימיים מבשמים למיניהם, להעדיף ביגוד אוורירי עשוי מבד נושם, כמו כותנה, וכן לצרוך חמוציות שיכולות לסייע במניעת היצמדות חיידק אי.קולי לשופכה וכך למנוע דלקת.
מומלץ לצרוך חמוציות שיכילו ריכוז גבוה של חומר פעיל כמו שקיים במוצר בשם ציס קונטרול- תוסף תזונה להכנת משקה חמוציות המכיל כמות מספקת של החומר הפעיל פרו אנטוציאנידין.

מה עושים עם גלי החום הנוראיים?
גלי החום השוטפים נשים בתקופת גיל המעבר מפריעים לתפקוד ולאיכות החיים. נשים רבות מדווחות על גלים שבאים והולכים בתדירות משתנה, חום שבוער ומכסה בזיעה קרה וכן בהזעות ליליות בלתי נסבלות. הסיבה לכך היא ככל הנראה שינוי בוויסות הטמפרטורה הפנימי בגוף עם השינוי ההורמונאלי וגלי החום המתמשכים בגיל המעבר עלולים לפגוע גם בשנת הלילה.
פרומנסיל הוא תוסף תזונה המבוסס על תלתן אדום המכיל 80 מ"ג איזופלבונים (נטו) מתמצית פרחי תלתן אדום. המוצר נחקר במחקרים קליניים ומדעיים שפורסמו בעיתונות רפואית ומדעית ונמצא מקל על תופעת גלי החום בגיל המעבר.

כיצד לשפר את התפקוד המיני הגברי?
גיל המעבר אצל גברים עלול להיות מלווה בתופעה של ירידה בחשק המיני ואף תופעה זמנית או מתמשכת של אין אונות. הירידה בהורמון הגברי יחד עם היחלשות המערכת החיסונית, מחלות רקע וכן גורמים פסיכוגניים שונים באה לידי ביטוי בקרב רבים בירידה באנרגיה המינית או בקושי להשיג זקפה או לשמור עליה.
כאן נכנס לתמונה תוסף תזונה בשם וירמקס המכיל מגוון ייחודי של צמחי מרפא הידועים בעשרות מחקרים בספרות המקצועית הרפואית בהשפעתם המיטיבה על האון הגברי כמו שורש ג'ינסנג קוריאני, ג'ינקו בילובה, מיצוי אפימדיום, כינידיום מוניארי, דקל ננסי, אנג'ליקה פובסנטיס וכן חומצות אמינו: L-Arginine, L-Alanine, L-Glutamat, L-Lysine.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה