די ג׳יי Hardwell יופיע בירושלים בהופעת בכורה עולמית



בפעם הראשונה ייערך בירושלים פסטיבל אלקטרוני בינלאומי בהשתתפות הדי.ג׳אים הגדולים בעולם עד השעות הקטנות של הבוקר, ובראשם DJ Hardwell שיופיע בירושלים בלילה הלבן בבכורה עולמית, לאחר 3 שנים בהן פרש מהופעות. בנוסף להארדוול, יופיעו בפסטיבל הירושלמי אמנים בינלאומיים אהובים לא פחות ביניהם חיים, מגית קקון, רד אקסס, מיס מוניק, Mind Against ועוד.

היסטוריה בירושלים!  פארטי פאקג׳ בבעלות המפיק הבינלאומי איתן סלימי (LifeTime Festival ) ועיריית ירושלים יקיימו : White Night Jerusalem , פסטיבל לילה לבן מוזיקלי Live ראשון מסוגו, בהשתתפות DJ’s מובילים מהעולם, במספר מוקדים מלהיבים ברחבי העיר, שיהווה את גולת הכותרת של חגיגות 'יום ירושלים' -חמישי-שישי 26-27/5/2022.   

DJ Hardwell. צילום: יח"צ

בפעם הראשונה לאחר 3000 שנה, ובשאיפה ליצור מסורת רבת שנים, ייערך בירושלים פסטיבל אלקטרוני בינלאומי בהשתתפות הדי.ג׳אים הגדולים בעולם עד השעות הקטנות של הבוקר, ובראשם DJ Hardwell שיופיע בירושלים בלילה הלבן בבכורה עולמית, לאחר 3 שנים בהן פרש מהופעות והתרכז ביצירת מוזיקה חדשה והופעה חדשה ומסקרנת, שכל עולם המוזיקה האלקטרונית ממתין לחשיפתה. בנוסף להארדוול, יופיעו בפסטיבל הירושלמי אמנים בינלאומיים אהובים לא פחות ביניהם חיים, מגית קקון, רד אקסס, מיס מוניק, Mind Against ועוד.

White Night Jerusalem ייקח אתכם למסע חוויתי מוזיקלי בלוקיישנים היסטוריים עוצמתיים שיתחיל בחמישי בערב, במסיבת ענק  בגן סאקר, בכיכובו של  די.ג'יי הארדוול, שיעלה בהופעת בכורה עולמית, עם מופע חדש הכולל במה שלא נראתה בישראל באורך 20 מטרים. בהמשך הלילה ועד שעות הבוקר, יופיעו על במה נוספת שורה ארוכה של אמנים בינלאומיים מכל העולם. הפסטיבל ימשיך לתוך יום שישי עם Secret After Party, שייזכר לשנים רבות בלוקיישן היסטורי סודי.
Secret After Party שהתקיים בשנה שעברה באתר ההיסטורי של אום רשרש באילת, יתקיים השנה לראשונה באתר מורשת ייחודי שעולה על כל דמיון.

דיג׳יי הארדוול Hardwell

הדי.ג’יי המוביל הארדוול נולד ב-7 בינואר 1988 בעיר ההולנדית ברדה. מאחורי שם הבמה הקליט הארדוול, שכל חובב EDM מכיר היטב, עומד לא אחר מהמתקלט, המפיק, הרמיקסר ויוצר האלקרו-האוס ההולנדי רוברט ואן דה קורפוט. הארדוול הפך זה מכבר לאחד מהשמות המזוהים ביותר עם מוזיקת הדאנס האלקטרונית ואחד מהמותגים המבוקשים, הלוהטים והאהובים ביותר בתחום.

הוא ידוע בעיקר בזכות סיבוב ההופעות הבלתי נשכח 'I Am Hardwell Tour' שהפנט המוני מעריצים משולהבים בכל רחבי העולם, סרטים דוקומנטריים מסקרנים שהעניקו הצצה ייחודית לאורח החיים היומיומי של אחד מהדיג’יים הטובים בעולם ואלבום הבכורה המצליח 'United We Are' שהגדיר מחדש את ז’אנר ה-EDM. הארדוול תפס את המקום הראשון בדירוג 100 התקליטנים הטובים בעולם של המגזין " DJ Magazine" במשך שנתיים ברצף והוכתר לדי.ג’יי הטוב ביותר בעולם בשנים 2013 ו-2014. הארדוול יצר שיתופי פעולה גדולים מהחיים עם אמנים מהשורה הראשונה כמו המנטור והאליל שלו טייסטו, הקולגות והחברים הטובים Dannic  ו-Dyro שהופיעו יחד עם הארדוול בסיבוב ההופעות שלו בקנדה ובצפון אמריקה. הוא פרץ לקדמת הבמה וזכה לתהילה עולמית בזכות הבוטלג 'Show Me Love vs Be' שהכניס אותו לתודעה של חובבי מוזיקת הדאנס האלקטרונית. מעבר לשורה בלתי נגמרת של להיטים מסחררים והופעות חיות מהסרטים , הארדוול גם הקים לייבל מצליח משלו בשם 'Revealed Recordings' שנתן במה לכמה מהכשרונות הצעירים המבטיחים ביותר בתחום.

DJ Hardwell. צילום: יח"צ

Miss Monique מיס מוניק , האוקראינית הכי מפורסמת בעולם אחרי זלנסקי, מהדיג'איות המובילות בעולם, נחשבת לכח הנשי המוזיקלי הכי מוכר באירופה בתחום הפרוגרסיב טכנו מלודי ומתחזקת בליבו של הקהל מהופעה להופעה, תוך יצירת גלים בינלאומיים. השילוב האקלקטי שלה של טראנסהפרוגרסיב וטכנו מלודימעניק למיס מוניק התאמה מושלמת לפסטיבלים אינטימיים והמוניים כאחד.  מאז שנכנסה לאולפןהיא החלה לשתף פעולה עם כמה מהתקליטנים החשובים בעולםהלהיט הגדול והמזוהה ביותר שלה, 'No Fearזכה לשבחים מארמין ואן ביורןפול ואן דייקפול אוקנפולדגארתאמרי ועוד רביםהסטים החיים שלה ביוטיוב זכו לאלפי צפיות; הסט הפופולרי ביותר שלה ב-Radio Intense מתגאה בלמעלה מ-6 מיליון צפיות

Mind Against תזכרו טוב טוב את השם Mind Against כי אתם הולכים לשמוע אותו בלי סוף בשנים הקרובות.  ההרכב של שני האיטלקים שפועלים מברלין בולט בנוף בזכות הסאונד הייחודי והמקורי שלו המספק שילוב מנצח של מוזיקת האוס,טכנו ו-IDM (מוזיקת דאנס אינטליגנטית) למביני עניין.
מאחורי הצמד הפופולרי עומדים יוצרי המוזיקה האלקטרונית ממוצא איטלקי אלסנדרו ופאביו פוניני. 

כשהם נישאים על גלי ההצלחה, Mind Against הפכו לאחד מהרכבי האלקטרוני המבוקשים והאהובים ביותר בתחום שסיפקו הופעות בלתי נשכחות במיטב מועדוני הדאנס בעולם והפכו לגולת הכותרת של פסטיבלי האלקטרוני המובילים בעולם.

כל אחד מחברי הצמד משלים בצורה מושלמת את השני וכשהם עולים על עמדת התקלוט,כל הקהל עוצר את נשימתו ונהנה מסטים שלא מהעולם הזה שמתדלקים אותו בהמון אנרגיות ווייבים מדהימים.

הסגנון המוזיקלי של הצמד המוכשר שואב השראה מהמוזיקה הפסיכודלית שסחפה את העולם בשנות ה-80 יחד עם נגיעות עכשוויות של מוזיקת דאנס מודרנית ששולטת בכיפה כיום. התוצאה היא סאונד עוצמתי, מהדהד ויוצא דופן השונה מכל מה ששמעתם לפני כן. 

צמד הטכנו הלוהט פרץ לתודעה עם סינגל הבכורה שלו ‘Cagliostro’ שיצא בשנת 2012 תחת הלייבל המהפכני ופורץ הדרך Life and Death לצד שיתופי פעולה גדולים מהחיים עם הרכב האלקטרוני האיטלקי Tale Of Us ו- Somne החתומים באותו הלייבל.

הפלייליסט המהולל Essential Mix של ההרכב שיצא לשנת 2016 הפנט את חובבי מוזיקת הדאנס האלקטרונית עם שילוב מנצח של להיטים בלתי נשכחים שכל אחד מהם פוגע בול במטרה. Mind Against המשיכו לפנק את המעריצים עם להיטים מסחררים נוספים שיצאו תחת הלייבל Afterlife של צמד הדיג’יים האיטלקי Tale Of Us וחברת התקליטים Hotflush של יוצר האלקטרוני המוערך Scuba יחד עם שיתופי פעולה עם Locked Groove ו- Aether.  בשנת 2018, הצמד המוכשר המשיך את שיתוף הפעולה הפורה והמוצלח שלו עם לייבל Afterlife עם מיני אלבום EP חדש שהמשיך לכשף את הקהל עם הסאונד התוסס והצבעוני שהפך לסימן ההיכר של Mind Against.

הצמד המשיך להפגיז עם הופעות אורח מעולות באלבומי האוספים שהוציאו חברת התקליטים Cocoon של מפיק האלקטרוני הגרמני Sven Vath והלייבל המוערך Plangent של Recondite. הצמד לא הוריד את הרגל מהדוושה והמשיך את הנסיקה שלו לפסגת עולם הטכנו עם סדרת רמיקסים מצליחים ליצירות של אומנים מוכרים כמו Art Department, Róisín Murphyו- Green Velvet. לאחרונה הרכב הטכנו הציג גרסאות משלו ללהיטים של SHDW & Obscure Shape ו- Hakimonu.הרמיקס המשובח שלהם לשיר “Insular Realms” של האקימונו הפך למסמר הערב של כל מסיבת ריקודים ונכנס לפלייליסט של כל מועדון לילה שמכבד את עצמו. 

Red Axes 

הגיע הזמן להכיר לעומק את הצמד הכחול-לבן ששם את ישראל על מפת האלקטרוני העולמית.

ההרכב Red Axes הוקם בשנת 2010 בתל אביב על ידי דורי סדובניק וניב ארצי.

ההרכב המצליח לא מהסס לשלב ולחבר בין סגנונות אלקטרונים שונים החל מצלילי האוס נעימים לאוזן ועד לסאונד כבד יותר של מוזיקה תעשייתית וז’אנר "הגל החדש" ונראה שהם נהנים ללכת נגד הזרם, לשבור מוסכמות ולפרוץ גבולות.

השירים של הצמד מספקים שילוב מנצח של מלודיות גיטרה חשמלית קצביות יחד עם צלילי תופים קצביים וסוחפים בהשראת עידן הדיסקו,יחד עם הקולות החרישיים והמלטפים של הצמד הלוהט.

Red Axes מצליחים לנער את סצינת האלקטרונית המנומנמת וחסרת המעוף עם המון הומור, תעוזה וחוצפה ישראלית. הם הפגינו את חוש ההומור הציני והעוקצני שלהם עם בוטלג למהדורת הדיסקו של היצירה הידועה "Red Right Hand".

למרות נגיעות אפלות פה ושם, הטראקים הכיפיים של ההרכב המבטיח מקפיצים את מצב הרוח ומשאירים טעם של עוד. החברים לשעבר בלהקת פאנק אלמונית,הצליחו להמציא את עצמם מחדש ולהפגין את כישורי ההפקה המעולים שלהם בסדרת מסיבות תוססות שהטריפו את תל אביב בשם Break It! 

לאחר מכן, הם החליטו ללכת צעד אחד קדימה ולייסד את הרכב Red Axes .

המיני אלבום (EP) הראשון של הצמד הלוהט יצא בשנת 2010. בשנת 2012 ההרכב הוציא EP דיגיטלי נוסף בשם Tour de Chile תחת לייבל צרפתי ומיד לאחר מכן שחררו אלבום נוסף בשם "Caminho de Dreyfus" בשיתוף פעולה עם זמר ברזילאי ותיק. 

אלבום האולפן המלא הראשון של רד אקסס יצא בשנת 2014 ונקרא Ballad of the Ice. הוא הטריף את הקהל באמצעות קטעי גיטרה מהפנטים וביצועים ווקאליים מפעימים ומרטיטים שעושים חשק לרקוד. נקודת ציון חשובה נוספת בקריירה המזהירה של ההרכב היא הקאבר המרגש לשיר "Bela Lugosi's Dead".

Red Axes לא נחו על זרי הדפנה והמשיכו להוציא סינגלים ורמיקסים מצליחים בקצב מסחרר.בשנת 2017, הצמד שחרר בקול תרועה רמה את האלבום השני שלו The Beach Goths שעמד בציפיות הגבוהות והצליח בגדול ,כשמיד אחריו יצא EP נוסף בשם Nyx Tape שכלל כמה יצירות מופת נוספות של אחד מהרכבי האלקטרונית המוכשרים והמבטיחים ביותר שקמו בישראל. 

Magit Cacoon

מגית קקון היא אחת ממפיקות המוזיקה האלקטרונית המצליחות בישראל, ה-DJ שקצרה הצלחות בארץ ובעולם מנגנת ומפיקה כבר למעלה מעשור בתל אביב ובברלין. בשנתיים האחרונות גם שקדה קקון על הפקת חומרים מקוריים רבים ללייבלים מהמצליחים בעולם. מגית הציגה שיתופי פעולה עם דיג׳ייז ומפיקים מהשורה הראשונה כמו סולומון, דיקסון והמפיק סטיבן ווילסון יוצא Porcupine Tree. כבת חסותו של סולומון החתומה תחת הלייבל שלו Dynamic ניגנה בכל הפסטיבלים החשובים בעולם – Get Lost, Melt, Fusion, Day Zero  וכמובן Tomorrowland. מגית שמהפנת את הקהל בסטים קסומים שנעים בין עוצמה לאלגנטיות ממשיכה להפתיע עם לייבל חדש שיצרה בשם Mago Music אליו כבר חברו אמנים שונים לצד הפקות המקור שלה. אין ספק שמסלול ההמראה של מגית קקון מבשר טובות לעתיד.

Chaim

חיים הוא מלחין ומפיק מוזיקלי שסוחף קהלים רבים בארץ ובעולם. לאחר שהוציא מוזיקה בלייבלים הנחשבים בתעשייה כמו הלהיטים Love Rehab וההצלחה מאיביזה Blue Shadow חיים לא עוצר וממשיך לייצר טרקים בלתי נשכחים ולמלא רחבות בסאונד עשיר וייחודי שמחבר קלאסיקות אלקטרוניות עם טכנו עדכני וממכר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה