נופר מור עכשיו בערוץ 24



נופר מור הפיינליסטית של העונה השלישית של האח הגדול, מרגישה שהיא סוף סוף נמצאת במקום הנכון בזמן הנכון. עם תוכנית חדשה בערוץ 24 כשלצידה השותף להנחיה ירון אילן, מור יודעת כי השמיים הם הגבול

 תחושת ה"סלבריטי" ברגע, נכונה גם לגבי התברגות הבזק של הפינליסטים של תוכניות הריאלטי בקמפיינים, הנחיית תוכניות ובעצם מה לא. שלושת החודשים שעברו מתום התוכנית של האח הגדול, הותירו אותנו בתחושה כי נופר מור אולי זנחה את אור הזרקורים. האמת היא שמור חיכתה לרגע המתאים לפרוץ עם האמת שלה ועם האהבה האמיתית שלה בחיים – מוסיקה! ביום ראשון הקרוב יעלה בערוץ 24 לוח שידורים חדש שיתפוס את מקומו של "היכל התהילה", שהסתיים בשבוע שעבר. אחת מהתוכניות שיעלו לאוויר תהיה תוכנית המוזיקה המזרחית החדשה' בהנחיית מור וירון אילן, שיארחו מדי יום את גדולי הזמר הים תיכוני. רגע לפני עליית התוכנית לאוויר תפסנו את מור לראיון קצרצר.
 איך תבוא לידי ביטוי "נופר" בתוכנית?

כמו תמיד, אני אבוא עם האמת שלי, הכי פילפלית, עם הרבה תעוזה לשאול את השאלות היותר מעניינות. זו תוכנית של הרבה מוסיקה ים תיכונית טובה והרבה פאן, כך שאני אשתלב מיד.
איך החיבור עם ירון אילן?
יש לנו חיבור מדהים, ירון הוא נשמה גדולה ואנחנו חברים. אי אפשר לזייף חברות על המסך. אני מרגישה שהולך להיות כיף גדול בתוכנית, אחרי הכל זו לא תוכנית תחקירים.
את מתחברת למוסיקה הים תיכונית?
אני מתחברת לכל סוגי המוסיקה. אני שומעת ים תיכוני, פופ, רוק וכל מה שעושה לי טוב.
איזה מוסיקה שמעת בילדות?
בבית שמענו גם כן את כל סוגי המוסיקה: ריטה, פוליקר, כמובן שמוסיקה פרסית. אבא שלי היה משמיע לנו פינק פלויד.
היה לך חלום להיות זמרת?
בטח! תמיד חלמתי שיהיה לי קול יפה. תמיד קיוויתי לשיר בטקסים של בית הספר, אפילו אם זה אומר לעמוד בפינה ולשיר.
יש לך מישהו מיוחד בחיים שמפרגן לך כרגע?
אני מניחה שאת מתכוונת לזוגיות, וכרגע אני לבד. אני עברתי תקופה לא קלה כשיצאתי מבית האח הגדול, אבל בזכות המשפחה המדהימה שלי התאוששתי מהר והיום אני מרגישה שטוב לי לבד. אני בתקופה שאני מתנקה ומתחילה לפרוח, דברים טובים קורים עכשיו, אני עדיין לא יכולה להכיל בנאדם נוסף בחיי.
מה את מאחלת לעצמך?
להמשיך לעבוד, לעבוד ולעבוד. אני בנאדם חרוץ שעושה מה שהוא אוהב. אנשים קמים כל בוקר והולכים לעבודה בשביל הפרנסה ולא בגלל שהם אוהבים את מה שהם עושים. אני שמחה שניתנה לי הזכות לעשות דברים שעושים לי טוב.  
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה