גוספל יהודי ומוסיקה מהמקורות במופע אדון סליחות



המופע אדון הסליחות, משלב שירת גוספל ועיבודים אתניים וג'אז, עם פיוטים ותפילות מהמסורת היהודית. בין שירי המופע : "אדון הסליחות", "אערוך מהלל ניבי" "אדון עולם", "שיר למעלות", "הפרח בגני" "ידיד נפש" ועוד

איריס ועופר פורטוגלי עם מקהלת הגוספל עלו במופע חדש ומושקע בשם 'אדון הסליחות' ובו עיבודים אתנו-ג'אזיים למוזיקה מהמקורות ולתפילות ביהדות. מתוך המופע יוצא לרדיו  'אדון עולם', שהלחין במקור עוזי חיטמן לטקסט מהמקורות.

'אדון עולם' הוא הפיוט העברי הקדוש הקדום ביותר, המצוי בסדר התפילה של כל עדות ישראל. מכל הפיוטים ורבים הם, 'אדון עולם' הינו היחיד, המחבר במילותיו את כל עדות ישראל. 

מוסיקת הגוספל היא מוסיקה אופטימית וסוחפת שנוצרה על ידי השחורים באמריקה בהשפעת מוסיקה אפריקנית ומבוססת על טקסטים מכתבי הקודש.

המופע אדון הסליחות, משלב שירת גוספל ועיבודים אתניים וג'אז, עם פיוטים ותפילות מהמסורת היהודית, אשר יוצרים חיבור מקורי ומיוחד של מוסיקת הגוספל עם התרבות המקומית. 

במופע פיוטים ותפילות שהן נכסי צאן ברזל במסורת היהודית :'אדון הסליחות', 'אערוך מהלל ניבי', 'אדון עולם', 'שיר למעלות', 'הפרח בגני' , 'ידיד נפש' ועוד.

יום חמישי ,27 לאוקטובר, בית שמואל ירושלים                 

בשעה: 20:30

כרטיסים : 6226 * או בקופת האולם 02-6203456  75-95 ש"ח          

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה