בריאות בתחנה הראשונה



שומרים על הבריאות ונכנסים לכושר עם שיעורי ספורט חדשים ומגוונים במהלך השבוע ובכל יום שישי שוק "מנטה מרקט" בו מגוון רחב של דוכני אוכל טבעוני, דוכני פירות וירקות, לחמי בריאות תבלינים ומיצים ועוד

יריד חדש מתווסף למתחם התחנה כל שישי בין השעות 9:00-15:00 יתקיים "מנטה מרקט". התחנה הראשונה ומגזין הבריאות "מנטה", משיקים בירושלים את "מנטה מרקט" – השוק בריא.  במקום ניתן יהיה למצוא ולרכוש למעלה מ־50 דוכנים של אוכל בריא, וחומרי גלם איכותיים, פירות וירקות עונתיים אורגניים, לחמי בריאות, מיצים סחוטים, ממרחים, חליטות תה, תבלינים, ומגוון רחב ומרשים של דוכני אוכל טבעוני.

כמו כן, במקום יהיו דוכנים עמותת הטבעונים Vegan Friendly שיציגו  חומרי גלם, ממרחים וחטיפי אנרגיה טבעוניים, אוכל טבעוני מוכן: שווארמה, נקניקיות, קציצות וגלידות כולם על טהרת הטבעונות, בנוסף על דוכני טעימות של שפים ומבשלים טבעוניים שיציגו אוכל אתיופי, קישים, מאפינס, מרקים, תבשילי ירקות. בנוסף, חברי Vegan Friendly ייעצו ויענו על שאלות בעניין אורח חיים טבעוני, ויערכו סדנאות בישול ואפייה טבעוניות במקום. יריד "מנטה מרקט" מתווסף ליריד המעצבים והאמנים שמתקיים בתחנה בכל יום חמישי ושישי ויתקיים ברציפות בכל חופשת הפסח.

כחלק ממגמת הבריאות שמובילה התחנה הראשונה, מתקיים החודש שיתוף פעולה נוסף, עם מחול שלם: סדנאות מחול אפריקאי וזומבה כל שישי בבוקר עם Rochelin Randrianantenaina. Rochelin הגיע לישראל ממדגסקר ומביא עמו את בשורת  הריקוד האפריקאי האקזוטי. כל שישי בשעה 10:00 בבוקר יתקיים שיעור ריקוד אפריקאי- במהלך הסדנא ילמדו המשתתפים ריקוד המגיע ממקורות אפריקאים מסורתיים עם טוויסט עכשווי: סוקוס, נדומבולו, קופ דקלה, סוקה ועוד. מיועד לכל חובבי מחול ממריץ ואנרגטי. בשעה 11:30 בבוקר יתקיים שיעור זומבה, הזומבה מבוססת על סגנון הסלסה, קומביה, היפ הופ, בוליווד, בנגרה, רגסטון, בתוספת מיוחדת של מחול ומקצבים אפריקאים. בנוסף לאלו מתקיימים במתחם התחנה שיעור ספורט נוספים במהלך השבוע.  ביום שני בשעה 8:00 בבוקר פילאטיס, ובשעה 16:30 סדנת הולה הופ- חוג חישוק לכל המשפחה-עם נטע פלד. ביום רביעי בשעה 7:00 טאי 'צי ולאחר מכן בשעה 8:00 צ'י קונג, בשעה 17:00- חוג יוגה ייחודי לילדים. בימי שבת בשעה 8:00 יוגה. הכניסה לכל פעילויות הספורט הינה בעלות סמלית של 20 ₪. פרטים נוספים באתר .

מתחם התחנה הראשונה בירושלים- נפתח לפעילות במאי 2013, במגוון תחומים ומציע לתושבי העיר ולמבקרים חוויה ססגונית ואיכותית של קולינריה, תרבות, ספורט, בילוי ופנאי. במתחם מרכז מבקרים המפעיל סיורי הליכה, אופניים וסגווי לאזורים הסמוכים ומשמש גם כמרכז מידע ראשון מסוגו בירושלים לתיירים ומטיילים, גלריה המציגה תערוכות מתחלפות, ירידי אופנה, עיצוב, אוכל, משחקים ופעילויות (מתחלפות וקבועות) במשך כל השבוע. המתחם קורה לאחרונה לקראת החורף, באוהל בגודל של 2,550 ממ"ר, בפרויקט הקירוי הגדול במדינה ועלות הפרויקט כמיליון וחצי ₪. קירוי המתחם מאפשר לציבור הרחב ליהנות ממגוון פעילויות התחנה ומבילוי חמים גם בתקופת החורף הקרירה במיוחד בירושלים, ללא הפרעות מזג האוויר. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה