תחזית שבועית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 04/11/11 ועד 10/11/11

 
 

אסטרולוגיה באשדוד נט
טלה 
כל חיינו מורכבים מאין ספור החלטות. הסך הכולל של החלטותינו גם אם כל אחת מהן קטנה בפני עצמה, הוא זה שקובע את איכות חיינו. עליכם לדעת ולהבין שלחיות נכון משמעותו להחליט! תחושת בלבול וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. נושאים שקשורים ברגש על היבטיו, הם אלו שמחוללים את הבלבול הרגשי אותו רבים מבני מזל טלה חווים כעת. אצל חלקכם תהליך זה נוצר על רקע רומנטי, ושאלות שמהותן בזוגיות, אהבה ושיתוף צריכות לקבל מענה אשר יסיר את הבלבול והספק, ואצל חלקכם מדובר בצורך שלא בא על סיפוקו בנוגע להתחברות לעשייה הרוחנית אותה אתם מחפשים לעצמכם. בשני המקרים כדאי מאוד לשקול לקבל ייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיש בכוחו להדריך, לכוון ולייעץ. 
בעבודה: אתם חשים כי אינכם ממצים את הפוטנציאל הטמון בכם ורבים מכם מסתובבים עם התחושה שלמקום עבודתם אין כבר מה להציע להם. הקלפים מצביעים על כך שאתם ממהרים להסיק מסקנות. בדיקה מעמיקה תאפשר לכם לגוון את עשייתכם בתוך הארגון בו אתם מצויים.
זוגיות: אתם חשים שהקשר בו אתם מצויים אינו מספק לכם את הביטחון והתמיכה להם אתם זקוקים באמת והדבר מערער את יציבותכם הרגשית. אם תשמרו תחושות אלו בלבכם, הבלבול רק יחמיר לכן אל תתביישו לפנות לבן הזוג ולבקש לעצמכם קצת יותר חום, הקשבה תשומת לב ואהבה. לאלו מכם שמנהלים שני קשרים במקביל, ממליצים הקלפים להתמקד בכיוון אחד ולא לרקוד על שתי חתונות.
לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב טומנת בחובה המון סימני שאלה ולכן אל לכם למהר ולהתמסר עד אשר תסירו מלבכם את הספקות והחששות שנועדו להגן עליכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
 
הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 
 
 
שור
אופטימיות וראייה חיובית, עוזרים לכם להוביל מהלכים שבתחילה חששתם מפניהם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להשקיע יותר זמן ותשומת לב לסוגיות שקשורות בבית, בבני המשפחה, בהורים, ילדים וכו'. כמו כן זהו שבוע טוב להבעת רגשות, לרוחניות ואהבה. סוגיה או נושא שהיו סתומים עד עכשיו התבהרו. כעת יש לכם את התבונה והיכולות לדעת ולהבין מה הכי נכון והכי טוב לעשות למען עצמכם. התבהרות זו ניתנה לכם משמים והיא נקנתה בהתחבטויות ולבטים רבים אשר בסופם הגיעה ההרגשה- יגעתי ומצאתי. הקלפים מצביעים על כך שפעולות שתעשו כעת ישפיעו על עתידכם, בחירתכם הנכונה היא ערובה לעתיד חיובי ומוצלח. 
בעבודה: תקופה חיובית ניצבת בפתח ויש לכם הזדמנות נפלא לקדם את עצמכם וליצבור נקודות זכות רבות בקרב האנשים איתם אתם עובדים. שימוש נבון באינטלגנציה רגשית, יאפשר לכם לעשות זאת ביעילות רבה יותר.
התפתחות רוחנית: הצורך בהעשרה רוחנית מציב אתכם בנקודה שבה עליכם למצוא תחום או נושא חדש שירגש ויסעיר את נשמתכם. הרשמה ללימודים, סדנאות, קורסים וחוגים שונים תספק לכם את היכולת להשביע את רעבונה של נשמתכם. 
זוגיות: השבוע מומלץ לפעול בשיתוף ובהרמוניה עם בן הזוג. תהליך זה יסייע בידכם לחזק ולבסס את הקשר בו אתם מצויים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. 
לרווקים: זהו זמן טוב לראות ולהראות וקשרים שמתחילים כעת, יכולים ב"ה לעלות יפה ולהוביל לתחילתה של שותפות חיובית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!                    

הכוונה רוחנית: הידיעה שיש לכם את הכח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה היא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכח הפוטנציאלי שבכם שהעניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז. 

 
 
תאומים

אסטרולוגיה באשדוד נט

ההתעקשות שלכם לדקדק בפרטים הקטנים עשויה הפעם לפעול לרעתכם. התחלות חדשות בעלות אופי חומרי (עבודה חדשה, פרוייקט חדש, עסק חדש וכו'..) שישפיעו לחיוב על יכולותיכם הכלכליות והכספיות . השבוע עליכם להיות יותר החלטיים ולהימנע מהססנות יתר שעשויה להתפרש על ידי הסובבים אתכם כחולשה. רבים מבני מזל תאומים, עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם, מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור ולהתחיל את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם. תזכו להשפיע לטובה על גורלכם.

לעצמאים: צפוי שיפור בהכנסות הכספיות.בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. 

זוגיות: זוגיות חבוטה וחבולה מקבלת היזדמנות נוספת להגיע לעמק השווה. השבוע, מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים הרומנטיים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק קשר זוגי קיים, יאפשרו לכם להזרים לזוגיות שלכם את החמצן שכל כך חסר לה כעת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. 

לרווקים: רומן שנמצא בתחילת הדרך, יוצר בלבכם התרגשות וחמימות שמזמן לא ידעתם. שבוע מבורך  ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומנסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינההישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !! ניתן לשנות את גישתינו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.
 
           
אסטרולוגיה באשדוד נט
סרטן  
מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל סרטן ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה,(שיתוף,איזון והרמוניה), יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. 
בעבודה: זמן טוב לקדם נושאים, להוביל תהליכים ולהיות במרכז העשייה. וכל שעליכם לעשות הוא להמשיך ולפעול באותה הנחישות שאפיינה את עשייתכם בעבר. לאלו מכם שהחלו עבודה חדשה- צפוי קידום מהיר תוך זמן קצר. 
כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. 
זוגיות: צורך השעה הוא שיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם להציע. נצלו את חופשת סופ"ש כדי לגרום לשיחה כזו להתרחש. 
לרווקים: ההרגשה שהדרך לזוגיות כרוכה בהתפשרות וויתור על דברים שבאמת חשובים לכם שהיו בבן הזוג, מקשה עליכם למצוא שותף ראוי. סבלנות היא מלת המפתח ואל תמהרו לתת את עצמכם בעבור נזיד עדשים. גם אם המחיר כרוך בלהיות עוד קצת לבד.שבוע מבורך ואלוהים אתכם. 
  
הכוונה רוחנית: התשוקות הגופניות מבלבלות את אופן החשיבה שלנו. החומריות עשויה להיראות כל כך מושכת עד שאנו כמעט טועים לחשוב שזה באמת מה שאנחנו רוצים! אם לא נתאמץ להבחין בין רצונותינו לבין תשוקותינו, אז סביר מאד שנאבד הזדמנויות פז להשיג את מטרותינו.

 

 

 
אריהאסטרולוגיה באשדוד נט
שבוע חיובי ניצב בפתח. אתם חוזרים לעצמכם ולשגרת היום. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להביע את דעתכם בצורה משכנעת והדבר יוביל לביסוס מעמדכם.
 
לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. 
בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. 
לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להביא לידי ביטוי את היכולות שלכם. לאלו מכם שלא יתעצלו להשקיע את המאמץ הדרוש, צפויה הצלחה. 
זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות.
 
לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי חורף חם במיוחד... ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! 
 
הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק...



 
בתולה 
אסטרולוגיה באשדוד נט
השבוע חיובי מאוד בעבורכם. התחלות חדשות והמון אנרגיה טובה זמינה רק ממתינה שתשתמשו בה נכון. מפגשים חברתיים שמזומנים לכם, מעניקים את האפשרות ללבן מחלוקת וחוסר הסכמה שבעבר יצרו חייץ רגשי. חשיבה חיובית ואמונה בעצמכם ובבורא עולם, תזכה אתכם בקבלת סיוע כזה או אחר, ממקור חיצוני, שיאפשר לכם להבין שני דברים: האחד, ששום דבר שמתרחש סביבכם אינו קורה כך סתם והשני, יש אפשרות ללבן ולפתור בעייה שמעכבת את התקדמותכם. 
בעבודה: תהליכים שמתרחשים כעת בעבודה מעידים על תנודתיות ועל שינוי שמתחולל, אך בשבילכם המצב שקיים, יכול להפוך להזדמנות חדשה שיכולה להיות טובה בעבורכם. לאלו מכם שיתנהלו באמונה ובחשיבה חיובית צפוייה עזרה ממקור חיצוני שתסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה.
 
לדורשי העבודה: קורות חיים ששלחתם או ראיון שביצעתם נושאים פרי ויש ריח של עבודה חדשה וטובה באוויר. 
לרווקים שביניכם: בתקופה הזו, אתם קורנים וחשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. החודש הקרוב יפגיש אתכם עם מועמדים חדשים לזוגיות. 
לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן טוב להאיץ מהלכים שיתרמו לקידום העניין. עיסוקים הקשורים בכלי רכב כמו תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
 
הכוונה רוחנית: מידי פעם קורים לנו צירופי מקרים מדהימים. השתלשלות בלתי הגיונית שמובילה לתוצאה רצויה. יש אנשים שרואים בזה צרוף מקרים ותו לא, ויש מי שרואה את הכוח השמימי שמוביל אותנו יד ביד ושולח לנו סימנים ואותות שנועדו לכוון את חיינו ולאשר לנו כי בחרנו נכון.
       
 
 
מאזניים
אסטרולוגיה באשדוד נט
משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. 
בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. 
זוגיות: רבותי יש בעייה וצריך לטפל בה!!! עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת אתכם . התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בלבכם את חיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל".
לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית ואישית. וזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! העניין שאתם מגלים בעולם הרוח, המיסטיקה והנסתר, הולך וגדל. הרשמה לסדנאות ולמידה של נושאים שקשורים בהעצמה, חשיבה חיובית והתפתחות אישית רצוייה לכם מאוד. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
 
הכוונה רוחנית: ה"רצון" קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה"חשק", לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה"חשק" הוא למעשה בריחה מהמציאות.

 

 
עקרב 
אסטרולוגיה באשדוד נט
תקופת יום ההולדת מזמנת לכם אנרגיות חיוביות. השבוע הקרוב חיובי בעבורכם אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. 
בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. 
לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. הכרות שהחלה לא מזמן שואבת אתכם לתוך מעגלי תקווה מחודשת.
זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. נושאים שקשורים באסטטיקה, בריאת הגוף, תזונה נכונה ופעילות גופנית ושינוי באורח החיים עולים על הפרק. שי או מתנה נאה מרחיבים את ליבכם. תהנו, שבוע מבורך ואלוהים אתכם! 
 
הכוונה רוחנית: עשיית תשובה אינה מקושרת בהכרך לדת. עשיית/לחזור בתשבוה משמעה, הכרה בדפוסי ההתנהגות הלא מוצלחים שלנו, השקעת מאמץ להשתחרר מהם ושילוב של עשייה חיובית ומידות טובות בחיינו. אם תרצו להוסיף לזה עשיית מצוות, הרי זה מבורך. 


קשת
אסטרולוגיה באשדוד נט
סיום של פרק. זמן לעבור למקום אחר, היגיע העת לזוז לדרך חדשה. רבים מבני מזל קשת מצויים בסופו של תהליך מתמשך. תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת הם ניצבים בפני החלטה או תקופה משמעותית וחשובה. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם לטוב או לרע. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, הקלפים מייעצים לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית.
בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. 
זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן... לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. השקעה של זמן לשיקול דעת ויעוץ, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז"ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
  
הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיגמטרות,לשפר את עצמכםולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אךלא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה.

 

 
גדי

אסטרולוגיה באשדוד נטהשבוע, שממתין לבני גדי, הוא שבוע פעלתני ותוסס ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים עד מעל הראש. חשיבה אסרטיבית ונחושה תסייע בידכם לקדם את ענייניכם השונים בצורה היעילה ביותר. נושא או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן שבו תבחרו לפעול. גם אם בעבר נכשלת בהשגת מבוקשכם אל ייאוש, הסיבה שרוב האנשים נכשלים בהשגת מטרתם הינה משום שהם חדלים מלנסות. אתגרים ומכשוליםמסיטים אותם ממסלולם. אתם חייבים לפתח את המסוגלות לומר"אני לא אכנע" ו – "אני לא אוותר לעצמי בקלות!ולראות בכישלון רק אבן מקפצה ואירוע לימודילהמשך מוצלח יותר.

התמדה והתמקדות במטרה, יאפשרו לכם למנף את עשייתכם ולהגיע לתוצאות חיוביות. באופן כללי ניתן לומר שבשבוע זה עליכם להקפיד ולפעול בנחישות ובאמונה ולצוק התלהבות בעשייתכם. רק כך תוכלו להזיז, להשיג ולהגשים תוכניות ורצונות שיובילו לשינוי משמעותית בחייכם.

בעבודה: מהלכים שהתבצעו בחודשים האחרונים מובילים לפריצת דרך חדשה שמאפשרת לכם להביא לשיפור כזה או אחר בתנאי עבודתכם. תהליך זה יזמן לכם את היכולת לקדם את עצמכם ולרוות קצת נחת. לאלו מכם שמחפשים עבודה, אל ייאוש. בקרוב רואים חזרה למעגל העשייה. 

זוגיות: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. דמות דומיננטית מעברכם שבה להעסיק את מחשבותיכם... זוהי תקופה טובה ללימודים בכלל ולהתמקדות בנושאים רוחניים בפרט. 

בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת. נופש וחופש עולים ובאים. צאו ותיהנו. שבוע מבורךואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במשלי כא,כג כתוב: "שֹׁמֵר פִּיו, וּלְשׁוֹנוֹ-- שֹׁמֵר מִצָּרוֹת נַפְשׁוֹ." פרוש: מי שנזהר בלשונו ובדברים שהוא אומר, שומר על חייו מִצָרות. כלומר – ללשון (לדיבור) יש עוצמה רבה והיא משפיעה על חיינו.



דלי
אסטרולוגיה באשדוד נט

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם הרוחני והזוגי כאחד. אצל רבים מהדליים, ניכר שיש חוסר ביכולת לגבש דעה, קושי לקבל החלטה על דרך וכיוון והלבטים מה מנכון וכדי לעשות. כל אלה, יוצרים חסימות שעוצרות אתכם מלהתקדם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם להיות תמיד ביוזמה ולהיות אלו שמובילים את התהליך ולא מגיבים רק לאחר מעשה. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיגמטרות,לשפר את עצמכםולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אךלא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה. 

בבית: הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה, אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה חשובה, אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?".  

בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. 

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות.שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

 
 
דגיםאסטרולוגיה באשדוד נט

משהו בחשיבה שלכם או בהתנהלות שלכם איננו נכון והדבר יוצר מתח בינכם לבין הסביבה שבה את חיים הן בבית והן מחוצה לו. השבוע יהיה על בני מזל דגים להימנע מלכעוס. חשוב לדעת שהכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר, והוא עלול להזיק לכם ולסובבים אתכם מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. כמו כן, יהיה עליכם להקפיד ולהשתמש נכון בזכות הבחירה החופשית. הבחירה החופשית היא כוח אנושיייחודי המאפשרת למשתמש בו כראוי למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן. לכן עליכם להיזהר מפיתויים אשר יכולים להסית אתכם מדרך הישר ולגרום לכם לבחור בבחירה הלא נכונה. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן.... חתימה על חוזים ועל הסכמים רגישים, יש לדחות לשבוע הבא.  

בבית: המון מחשבות, מסקנות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות- דאגות כלכליות וחוסר איזון בין גוף לנפש שמשפיע בעיקר על הזוגות שבניכם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי. 

בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. אל תמהרו לתת את אמונכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. 

זוגיות: השבוע קיימת נטייה להתווכח ולריב. חוסר בתקשורת, לחצים חיצוניים ופחד גורמים למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך" כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

 www.uzihacohen.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה