העונה הרביעית של האח הגדול יצאה לדרך ואיתה גם הבלוג של מילן בן דוד שילווה את המתמודדים עד ליום האחרון בוילה

לא יודעת מה איתכם, אבל אני תולה המון תקוות בעונה החדשה של האח הגדול. בניגוד לעונה הקודמת שהייתה בעלת אופי תל אביבי מובהק, העונה הנוכחית מכילה בתוך הבית הכי מעניין במדינה מגוון רחב של דמויות ממקומות שונים ברחבי הארץ. השמאלני קיצוני, הימיני ששונא ערבים כמו שהוא שונא את מחלת הסרטן, הדתיות, המוסלמית שרצתה להתגייר, העיוור,הזוג הנשוי, העוף המוזר והנציג שהכי קרוב לאופי הירושלמי והתהדר אתמול בצעיף בית"ר, קותי מבית שמש. לו רק ידע שבערב שנכנס לאח הגדול הקבוצה האהובה שלו ירדה מתחת לקו האדום.

אחרי הפרק הראשון והארוך במיוחד, סימנתי כמה קטגוריות מעניינות לקראת העונה שתעביר לנו את החורף בכיף.

המודח הראשון:

אביבית התאמצה מאוד להתבלט בערב הראשון שלה בבית. חמודה, במקומך לא הייתי שמחה לספר לעולם שאת כל מה שיש לי השגתי מגברים. מעושרות זה בערוץ 10. שרי וסופי גם הן לא נראות כמתמודדות שהולכות להביא עניין לבית אז ככה שלדעתי, אחת מהשלוש תודח בהזדמנות הראשונה.

הפוטנציאל:

איתם שנכנס אתמול בערב עם וולטר הכלב המשגע שלו נראה כאחד מהדמויות המעניינות ביותר בבית האח הגדול ולאו דווקא בגלל העיוורון. גם ערן הקיצוני שישן, אוכל ונושם כלי נשק נראה כדמות שיכולה להתפתח וליצור סביבה המון עניין. יוסי מעצב השיער מקריית אתא הוא גרסת הגיי ליוסי בובליל מהעונה הראשונה וגם ברי סימון וזיווה שלדעתי יעשו שירות טוב לנשים הדתיות.

העוף המוזר:

נכון שאתם בטוחים שאני הולכת לכתוב שתמיר שחושב שהוא כריסטינה אגילרה הוא העוף המוזר של הבית? אז זהו שלא. סהר, שרגע לפני שירד במדרגות לבית נשא נאום לא ברור וניסה להבהיר לנו שמדובר רק במשחק (כי לא ידענו) עשוי למצוא עצמו בודד במערכה. הדעות הקיצוניות שלו לא יובילו אותו לחמישיית הגמר זה בטוח, אז אם הוא רוצה להגיע לעשירייה האחרונה מוטב שיתמתן. בכל זאת סהר, אנחנו חיים במדינת ישראל, מדינת היהודים.

היריבות הגדולה:

יעל תצית הרבה מאוד שריפות בבית האח הגדול. הכניסה שלה לבית הייתה מלווה בהמון התנשאות והיא הייתה נראית בעיקר כמו בלון נפוח. כולנו יודעים מה סופו של כל בלון. אם אביבית תשרוד יותר משבוע אחד, לדעתי היא תהיה אחת היריבות הגדולות שלה בבית. יעל אוהבת גברים וכך גם אביבית אז שם צפוי לנו קרב מרתק. גם סהר וערן יתווכחו ולא אחת העונה, בעיקר סביב הדעות הפוליטיות המנוגדות שלהם.

הפייבוריט שלנו:

חיכנו וקיווינו שלבית האח הגדול ייכנס ירושלמי. זאת הייתה השמועה ברחוב. אבל שמועות יש בשפע ובסופו של דבר נשארנו עם נציג אזורי, קותי שמגיע מבית שמש הבוערת. הוא מזכיר לי בכניסה שלו את אלירז. יש בו משהו שקט אבל מאוד אמיתי. אני בטוחה שככל שהעונה תתקדם, הוא יהפוך להיות אחת הדמויות הכי בולטות בבית וכן, אני חושבת שהוא יגיע לחמישיית הגמר. הוא סיפר שלפני כמה חודשים לא היה לו כסף לנסיעה באוטובוס אז כל שנותר לי לאחל לו הוא שבתום העונה הוא ייצא עם המיליון ויפתח בחיים חדשים.

ולסיכום, אמא שלי, אישה שכל חייה סובבים סביב המשפחה והעבודה, הודיעה לאבא שלי ביום שבת האחרון שירכוש דחוף(!) את ערוץ האח הגדול, כאילו יש מבצע וכל הקודם זוכה.אז אם אמא שלי כל כך חרדה לסיכוי הקטנטן שתחמיץ חלק ממה שקורה בבית, מה נגיד אנחנו, הדור הצעיר שחי את תוכניות הריאלטי. נתראה בפרק הבא!

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה