ביקש להיכנס לכנסת - ונעצר בחשד למעורבות ב"תג מחיר" נגד צה"ל



רועי וידר, רכז בוועד מתיישבי בנימין, נעצר אתמול בערב (רביעי) בכניסה למשכן הכנסת, בחשד למעורבות בפריצה לבסיס חטמ"ר אפרים ובהשחתת רכוש צה"ל. במשטרה מייחסים לוידר את ארגון הסעת המתרעים באותו אירוע, ומזה זמן מה עומד נגדו צו מעצר לחקירה. וידר הגיע להיפגש עם ח"כ אורי אריאל, אך כשהתברר לאנשי משמר הכנסת כי הוא מבוקש לחקירה - עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה במשטרה

משמר הכנסת עצר והעביר לידי המשטרה אתמול בערב (רביעי) את רועי וידר, רכז בוועד מתיישבי בנימין, המבוקש לחקירה בחשד כי הוא נמנה על האחראים לארגון הפריצה וההתפרעות של פעילי ימין קיצוני לבסיס צה"ל בחטמ"ר אפרים, וכן במעורבות בהשחתת רכוש צה"ל. במשטרה מייחסים לוידר את ארגון וניהול הבאת המתפרעים אל בסיס צה"ל באמצע חודש דצמבר.

נמסר כי וידר הגיע לשערי הכנסת וביקש להיכנס למשכן על מנת להיפגש עם ח"כ אורי אריאל (האחוד הלאומי), אך במהלך בדיקתו בכניסה התברר לאנשי משמר הכנסת כי האיש מבוקש לחקירה על ידי המשטרה וכי עומד ותלוי נגדו  צו מעצר.

ולאחר התייעצות בין קצין הכנסת ליושב ראש הכנסת, אשר עמדו בקשר עם גורמים בכירים במשטרת מחוז ש"י, נעצר וידר והועבר כאמור לידי המשטרה וכעת הוא נחקר במתקן המשטרה של ימ"ר שי. הלילה וידר יישאר במעצר, ומחר בצהריים יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.


מקורביו של ח"כ אריאל אישרו כי אכן נקבעה פגישה בין השניים, אך הדגישו כי לא ידוע להם דבר על החשדות המיוחסים לוידר, שבגינן הוא נעצר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה