היום צפויה פגישת פיוס בין אנשי אגייאר והפועל ירושלים



בעקבות הרצון של אנשי המיליארדר להשתלט על הקבוצה, הצדדים צפויים להיפגש היום ולשים את הסכסוך מאחור. גורם בהפועל: "נחזיר מלחמה"

האם המתיחות והמחלוקות שנוצרו בין אנשי גומא אגייאר והפועל ירושלים תגיע היום לסיומה? בעקבות הדרישה של אגייאר להגדיל את מעורבותו בקבוצה באמצעות אנשיו, התגלעה בימים האחרונים מחלוקת קשה בין הצדדים, כשלפי מקורבי אגייאר, המיליארדר האמריקאי, שמחזיק ב-60 אחוז בעלות על הקבוצה, מעוניין לשנות את מבנה הדירקטוריון ולהדיח ממנו ארבעה חברים ולמנות במקומם את אנשיו, זאת כדי להשיג רוב בדירקטוריון.
 

לפי אנשי הפועל ירושלים, בקבוצה לא מתכוונים להיענות לדרישה של אגייאר ולפי גורם בקבוצה "נחזיר מלחמה ולא ניתן לגומא ולאנשיו להשתלט על הקבוצה". אגב, עוד טוענים בהפועל ירושלים שאגייאר בכלל לא מודע למהלכים של אנשים, ביניהם דוד אבן, בן זוג של אימו של אגייאר, אלן, ושבשיחות עימו, הוא ממשיך לתת גיבוי לדני קליין ולהנהלה הנוכחית של הקבוצה ממלחה.
 
אתמול, כאמור, נערכה שיחה בין קליין ובין אבן, שיחה שהוגדרה על ידי כל הצדדים כשיחה רגועה, והיום אמורים הצדדים להיפגש במטרה להביא לסיום המחלוקות והמתיחות בין הצדדים.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה