גם הגביע הלך



כאילו לא מספיקות להפועל ירושלים הצרות מחוץ למגרש, הגיע הערב הפסד למכבי ראשון לציון במסגרת גביע המדינה, ששלח את השחקנים של שרון דרוקר לים עד הפיינל פור. אוהדים התעמתו עם מאבטחים ביציע

אין גביע, אין אירופה וכנראה שגם לא תהיה אליפות. הפועל ירושלים הודחה הערב מגביע המדינה, כשהפסידה 72:82 למכבי ראשון לציון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. ירושלים דווקא הייתה טובה במחצית הראשונה, אך לא הצליחה לנצל זאת בשביל לברוח למארחים מעיר היין. בחצי השני, הקבוצה של אפי בירנבוים, שהופיע למשחק עם שלושה זרים בלבד, הצליחה להפוך את התוצאה והשחקנים של שרון דרוקר רק רדפו אחרי הכתומים, אבל ללא הועיל. 72:82 ראשון בסיום.
  

קלעו להפועל ירושלים: משה מזרחי 16 נקודות, די ג'יי סטרוברי 14, אלישי כדיר 9, ג'רוויס ורנאדו 8, 5 ריבאונדים, בריאן רנדל 8, דמיטרי מקיימי 7, גוני יזרעאלי 6 ו-9 אסיסטים, אורי קוקיה 4. דן גרונפלד שותף אך לא קלע.
 
במהלך המחצית הראשונה של המשחק התעמתו אוהדים של ירושלים עם מאבטחים ביציע, בטענה שאלה מכים אותה ללא סיבה. למקום הגיעו גם היו"ר, דני קליין, וחברי הנהלה נוספים של האדומים, ורק לאחר דקות ארוכות שכחה ההתפרעות והמהומה ביציע. בחצי השני הגיעו למקום שוטרים, אבל האווירה המתוחה בין האוהדים והמאבטחים נשמה עד לסיום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה