סטרוברי: "לא יודע מה מפריע לנו, זה מאוד מאכזב"



הרכז התייחס להדחה מהגביע של הפועל ירושלים וחושב על העתיד: "חייבים להישאר ביחד". ג'ון תומאס ולוק ג'קסון עשויים לעזוב. שרון דרוקר מחפש גארד

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים, זאת בעקבות ההדחה מגביע המדינה כבר בשלב שמינית הגמר, אחרי הפסד 72:82 למכבי ראשון לציון. יש לציין שהקבוצה של אפי בירנבוים הופיעה למשחק עם שלושה זרים בלבד ואחרי שהובילה בחצי השני, לא נתנה לירושלים לחזור ולהוביל במשחק. בקבוצה של שרון דרוקר שוקדים כרגע על שינויים בסגל הקבוצה, וכפי שפורסם ב"ירושלים.נט", השניים שצפויים לשלם ראשונים את המחיר ולעזוב הם ג'ון תומאס ולוק ג'קסון. בנוסף, דרוקר מחפש עוד גארד שיחזק את הסגל שלו, בלי קשר לשינויים שהוזכרו.

די ג'יי סטרוברי התייחס להפסד הקבוצה ואמר: "זה מאוד מאכזב, אנחנו חייבים לחשוב על דרך להיות טובים יותר. אני לא יודע מה מפריע לנו, כי בבית אנחנו משחקים טוב יותר מאשר במשחקי החוץ. אנחנו חייבים להישאר ביחד ולעזור אחד לשני".

סטרוברי התייחס למשחק הלא טוב של הקבוצה בחצי השני והוסיף: "לא הגבנו כפי שצריך ברגע שראשון התחילה ללחוץ על הדוושה. אנחנו חייבים להיות טובים יותר בהגנה, לנצל את כל הזריקות שלנו בהתקפה ולא לקחת זריקות לא מחושבות. בנוסף,  חייבים לשלוט בריבאונד במשחקים כאלה, אסור שזה לא יהיה ככה. כואב מאוד שנכשלנו".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה