מילן בן דוד מסכמת את ההדחה הראשונה והמוזרה מבית האח הגדול וגם: מצעד הזוגות, המתקפה על הדתיות ומי צריך בבית את סופי וקים? הבלוג השני של האח הגדול

בטי קפרא היא המודחת הראשונה מבית האח הגדול. האומנם? מזל שההדחה הייתה בשידור חי, מזל שהצופים לא חסרי אינטלגנציה.

בזמן שהקפרא עלתה במדרגות עם בעלה, היא הספיקה לומר לו שהיא זאת שביקשה לעזוב את הבית, וההצבעה שונתה בשבילה.

בטי הבינה שבמצב הקיים היא לא תוכל לשרוד. בית האח הגדול הפך מהר משציפו לגן חיות שבו אנשים משתלחים זה בזה בלי לחשוב פעמיים. הצלע הנשית של הזוג , גילתה ביום חמישי האחרון שהיא בהריון (אה, כי לא ידעת לפני), והחליטה שלא להישאר בבית. גם מההפקה התחילו לצאת שמועות שהקפרא ביקשה לעזוב. אז אח גדול ויקר, אל תזלזל בצופים שלך. מילה טובה מגיעה לבעל דודו שלא הפסיק לבכות שעות אחרי שאישתו עזבה. זאת אהבת אמת!

הסיכוי שהקהל ישאיר את סופי הסתמית בבית הוא כמו הסיכוי שמחר אסד ונתניהו ישבו על קפה בקניון מלחה. היא לא תורמת, מדברת שטויות, מנסה להתחבר לאביבית בכל הכח (ולא ממש הולך לה) ופשוט מיותרת. אה, כמעט שכחתי. ביום ראשון, בשידור חי, ברי ביקשה להתיישב ליד סופי שסירבה בטענה שהיא רוצה שיראו את הרגליים שלה: יש מה לראות? ב. אין לך חבר? ג.זיווה צודקת שהיא בוכה על אנשים מסוגך.

עוד דייר שנדהמתי מהרצון הטוב של הקהל להשאיר בבית הוא קים. הברוטליות שלו נובעת אך ורק מהידיעה שהוא נכנס לבית האח מבלי להביא איתו שום דבר, רק כוחניות ופה מלוכלך. אז קים, תתכונן, זה לא ייקח עוד הרבה זמן עד שתרד במדרגות ותישכח.

ברי סימון נמצאת תחת מתקפה מתמדת ואיתה גם זיווה. אם הן דתיות זה אומר שאסור להן למעוד לעיתים? מדובר בבני אדם ומה לעשות, לפעמים גם אנשים שקשורים בכל ליבם לדת, נכנעים ליצר הרע ואומרים מילים לא במקום. קורה.

מצעד הזוגות הפוטנציאלים של האח יוצא לדרך. רגב ואביבית מתנהגים בצורה פאתטית. הוא מקנא לה, היא מפלרטטת עם ערן כדי למשוך את מבטיו ובסופו של יום הם משווים למי יש יותר נכסים. רגב לעומת אביבית, לפחות עבד קשה בשביל מה שיש לו. הימור "פרוע": מה שקורה בבית נשאר בבית. בחיים האמיתיים, מערכת יחסים לא הייתה מתפתחת בין השניים.

יאנה וקותי סובלים מהכחשה. הצחיק אותי לראות את שניהם אומרים אחד לשני שהם לא רוצים להמשיך קדימה ומעדיפים להישאר ידידים. כן בטח. ועצה לקותי, כולם הבינו שאין לך כסף, די לבכות על זה, תשנה פאזה ולך על משהו מרענן.

שרי ואיתם יכולים להיות הסיפור המקסים של העונה הנוכחית(שוודאי יגמר חצי שעה אחרי סיום התוכנית). איתם בחור מקסים וכובש וכנראה שגם שרי הבינה זאת. או לפחות הבינה שאם היא רוצה להגיע לאנשהו העונה, היא חייבת ללטף את האיש והכלב כדי לזכות באהדת הקהל.

ולסיום, אני שומעת וקוראת תגובות של אנשים שמתייפייפים וטוענים שהם בכלל לא רואים את האח. זה מזכיר לי מיד את חמותי היקרה שתמיד מכחישה שהיא רואה את התוכנית, אבל בזמן שהיא במטבח מכינה לנו קובה ליום שישי, ערוץ 20 דלוק בפול ווליום . אז די להכחיש אנשים, מדינת ישראל אוהבת את ריאלטי! נתראה בהדחה הבאה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה