הושג סיכום: גם שוטרים וחיילי מג"ב נוסעים חינם ברכבת הקלה



סיכום שהושג בין "סיטיפס" למשטרת ישראל יאפשר גם לשוטרים ולחיילי מג"ב לנסוע חינם ברכבת הקלה. בנוסף, הבוקר יתבצע שלב נוסף ברפורמת התחבורה הציבורית בעיר, כאשר קווי אוטובוס רבים ישנו את מסלולם, לטובת "הזנת נוסעים" לתחנות הרכבת הקלה

בסיכום שהושג אתמול בערב (חמישי) בין חברת "סיטיפס" למשטרת ישראל נקבע כי החל מהבוקר (שישי), יוכלו שוטרים ואנשי משמר הגבול במדים לנסוע ברכבת הקלה בירושלים ללא תשלום בכפוף להצגת תעודה.

מדובר בהסכם נוסף עם כוחות הביטחון לאחר שבשבוע שעבר חתמה סיטיפס על הסכם עם משרד הביטחון שמאפשר נסיעת חיילים במדים בסדיר ובקבע ללא תשלום מצידם.

 

 שליש מקווי האוטובוסים - משתנים היום
 

הבוקר תצא לדרכה פעימת דרום-מערב, שתתרחש בשכונות הדסה עין כרם, קרית היובל, קרית מנחם, עיר גנים, גבעת משואה, בית וגן, רמת שרת, רמת דניה, עין כרם, בית הכרם, רמת בית הכרם, קריית משה, מנחת, אורה, עמינדב ואבן ספיר.

הפעימה תחבר שכונות אלו לתוואי הרכבת הקלה ותייעל את מערך קווי האוטובוס הפועל בהן. למעשה, שכונות דרום ומערב העיר זכו להיות הראשונות לעבור מנסיעה בקווים ארוכים ומפותלים לקווים קצרים בתדירות גבוהה. בשלב הבא במערך התחבורה החדש, יהנו גם יתר תושבי העיר מקווים קצרים ומשופרים.

את קווי האוטובוס שנסעו משכונות דרום-מערב העיר לאורך שדרות הרצל, תחליף מעתה הרכבת הקלה. קווים אלה יהפכו לקווים שכונתיים שייסעו אל תחנות הרכבת הקלה ומהן בתדירות גבוהה ובהתאמה לזמני הנסיעות של הרכבת הקלה. השינוי ישפיע על כל קווי האוטובוס של שדרות הרצל וכן על מספר קווים נוספים ברחבי העיר.

יהודה שושני מנכ"ל סיטיפס ברך על חתימת ההסכם וציין כי הוא שמח לבשר שעם ביצוע הפעימה יכולים גם חיילי צה"ל וגם שוטרי משטרת ישראל לנסוע הן באוטובוסים והן ברכבת הקלה בירושלים בנוחות, במהירות וללא תשלום.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה