הדר בן דרור, מנכ"לית הפועל ירושלים בשחייה, פורשת מתפקידה



מי שעמדה בראש האגודה המעוטרת ביתר בשחייה ובספורט הישראלי, עוזבת את תפקידה לאחר שש שנים. "אני מסיימת ברגשות מעורבים", היא אומרת, "הפועל ירושלים היא חלק מחיי ואני מאמינה שיש לי עוד מה לתרום"

מנכ"לית הפועל י-ם בשחייה, הדר בן דרור, הודיעה על פרישתה לאחר כהונה של שש שנים. בן דרור עמדה בראש האגודה המעוטרת ביותר בשחייה ובספורט הישראלי, ואף שימשה כמנהלת מקצועית של האגודה. בתקופתה התגאתה הפועל ירושלים ב-12 זכיות רצופות באליפויות ישראל (בבריכות קצרות וארוכות) ובשש זכיות רצופות בגביע המדינה. בן דרור ייסדה את קבוצת הכדור-מים של המועדון, את קבוצת הנשים בטריאתלון ואף הקימה אגודת ידידים. שחיינים רבים הצליחה לקדם בשנים אלה והבולטים ביניהם הם: גל נבו, גיא ברנע, נסטיה קורוטקוב, דוד גמבורג, אלמוג אולשטיין, יהב שחף ואחרים.

בן דרור, חברת הנהלת איגוד השחייה, תמשיך לכהן כיו"ר ועדת המים הפתוחים בישראל (ניהלה את אליפות אירופה שהתקיימה באילת) וכדירקטורית במועצת ההימורים בספורט.

בן דרור בתגובה לדברים: "אני מסיימת ברגשות מעורבים, כי הפועל ירושלים היא חלק מחיי. אני מאמינה שיש לי עוד מה לתרום ולקדם ומאידך התגלתה לי הזדמנות מצוינת ונדירה לעסוק בהפקת אירועי ספורט – תחום בו אני מוצאת ביטוי לכישורים שלי וזהו גם תחום שיאפשר לי לשמור על קשר עם ירושלים ובעיקר עם ענפי המים".

בן דרור תשמש בין היתר כמנהלת מקצועית בחברה המשתתפת בהפקת מרתון ירושלים ובהפקת אירועי ספורט.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה