קדוש: "מחפשים את איציק? זה לא משחק מחבואים"



מאמן הפועל ירושלים דוחה את הטענות לפיהן עוזרו, סלמן עמר מתנכל לקשר באימונים. עמר: "יש דברים שלא שווים תגובה." כהן: " הוא מעיר לי, כולם רואים את זה". רומאו סיכם עם אופציה לשנה הבאה

אחרי תקופה יחסית ארוכה של שקט בהפועל ירושלים, הלכלוכים הטיפוסיים חוזרים לפני השטח.

בימים האחרונים טען איציק כהן באוזני חבריו: "סלמן מחפש אותי ומעיר לי בכל הזדמנות שיש". השיא הגיע באימון הקבוצה ביום שלפני משחק הליגה מול מכבי ב"ש, אז העיר עוזר המאמן של לופא קדוש לכהן שלא אהב את הדברים וענה לעמר.

שחקנים בקבוצה סיפרו היום ל"ירושלים נט" שבכל פעם שעוזר המאמן מעיר לכהן הוא מגיב בזלזול ובתנועות ידיים מוגזמות: "איציק לא מכבד את סלמן וזה ברור. הוא לא היחיד שמקבל הערות כמו שגם לופא צועק עלינו כל הזמן."

מאמן הקבוצה לופא קדוש אמר לנו היום: "מחפשים את איציק? זה לא משחק מחבואים. דברים כאלה שיוצאים החוצה יכולים לפגוע רק בשחקן. עד עכשיו הוא עשה התקדמות וחבל שהוא יחזור אחורה. סלמן הוא מאמן ואיציק שחקן. את הדברים שיש לי להגיד לשחקנים שלי אני אומר רק להם ולא בתקשורת." סלמן עמר בחר שלא להגיב: "יש דברים שלא שווים תגובה."

איציק כהן אמר :" אני לא מדבר על סלמן עם אף אחד. הוא מעיר לי באימונים ליד כל השחקנים והם רואים את זה."

החלוץ אריק רומאו סיכם את תנאיו בקבוצה עד תום העונה הנוכחית. לקבוצה תהיה אופציה להחתים את החלוץ גם בעונה הבאה. מוסא סלמן עדיין לא קיבל את תשובות בדיקת ה-MRI שעבר. אופיר עזו צפוי להיעדר עוד חודש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה