משפט דניאל מעוז – עו"ד עטרי התפטר במפתיע



עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של דניאל מעוז, החשוד ברצח הוריו נוח ונורית ז"ל בחודש אוגוסט האחרון - הודיע במפתיע לבית המשפט כי אינו יכול להמשיך ולייצג את מרשו בתיק הרצח. המשפט, שאמור היה להתחדש בשבוע הבא - יידחה כנראה בחודש נוסף. למעוז ימונה עו"ד מן הסנגוריה הציבורית

התפתחות דרמטית במשפטו של דניאל מעוז, הנאשם כי רצח את הוריו נוח ונורית ז"ל בדירתם בשכונת רמות בחודש אוגוסט אשתקד.  אמש (רביעי) הודיע במפתיע סנגורו של דניאל, עו"ד אריאל עטרי, על התפטרותו מהתיק. עו"ד עטרי לא נימק מדוע החליט על צעד זה, והסתפק בלומר כי אירוע שקרה בעת האחרונה – מונע ממנו חוקית להמשיך ולייצג את החשוד בתיק הרצח בו הוא מואשם.

הדיונים במשפט היו אמורים להתחדש כבר במהלך השבוע הבא, עם שמיעת עדויותיהם של ניר ותמר מעוז, אחיו ואחותו של דניאל. עתה נקבע כי הדיונים ייאלצו להידחות במשך כחודש, מאחר וימונה לדניאל עו"ד חדש מן הסנגוריה הציבורית. דניאל מעוז יישאר במעצר מלא עד חידוש משפטו.

כתב האישום: רצח כפול וניסיון לטשטוש ראיות

כתב האישום החמור מתאר כיצד מעוז הסתבך בחובות הימורים הנאמדים במאות אלפי שקלים, ולכן תכנן את הרצח המזעזע במטרה לזכות בכספי הירושה של הוריו ולשלם באמצעותם את חובותיו. מתוך שחזור המידע ב"דיסק הקשיח" שבמחשבו של מעוז, עולה כי בשעות שקדמו לרצח מעוז "ניסה ללמוד" על מקרי רצח בעבר, בעיקר על רקע לאומני (בין השאר "חקר" מעוז את הרצח של משפחת פוגל ז"ל ביישוב איתמר), על מנת לנסות ו"לביים" את זירת הרצח - כך שתיראה כאילו מדובר במקרה רצח שבוצע על רקע לאומני על ידי מחבלים. כמו כן, משחזור המידע בכונן המחשב (שמעוז חשב כי מחק), עולה עוד כי הוא ניסה ללמוד גם על דיני ירושה, ומקרים העוסקים בנושא זה.

 כתב האישום מתאר את מעשה הרצח, עת יצא הנאשם מביתו בתל אביב (שם הוא עובד כעורך דין) אל בית הוריו בירושלים, שם נטל סכין מטבח ארוכה והחל לדקור את נוח אביו אשר שהה בסלון הבית מספר רב של פעמים. לשמע זעקות האב, יצאה האם נורית מחדרה ומיהרה אל הסלון, שם דקר אותה בנה עד למותה.

לאחר הרצח, ניסה מעוז לטשטש את הראיות ואף שפך אקונומיקה על גופות הוריו במטרה להשמיד שרידי די.אן.איי שלו בזירה. לבסוף, נטל מעוז את ארנקו של אביו וגנב ממנו אלף שקלים.

"כופר באשמה" 

בדיון האחרון בעניינו של מעוז בסוף חודש נובמבר, כפר דניאל מעוז בכתב האישום נגדו וטען כי הוא חף מפשע, אולם לא הציג בפני בית המשפט "טענת אליבי" בנוגע למקום הימצאו בזמן רצח הוריו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה