רפורמת חינוך חדשה במכללת אורט ירושלים



מכללת אורט ירושלים קיבלה לשורותיה שחקן חיזוק חדש. דניאל פוסלניץ אקס מכללת אורט רחובות, הוא ראש המכללה החדש. פוסלניץ, הבין מיומו הראשון בבירה, כי מלבד הלימודים יש צורך במציאת עבודה לבוגרים, ועל כן יזם מוקד תעסוקה בשיתוף עיריית ירושלים

דניאל פוסלניץ (34) בעל תארים רבים, כיהן בשש השנים האחרונות  כראש מגמת אלקטרוניקה וחשמל במכללת אורט רחובות וניהל את קשרי התעשייה של המכללה. כבר מיומו הראשון בתפקיד החדש החל פוסלניץ לעבוד במרץ, בשביל להגדיל את כמות התלמידים הלומדים במכללת אורט ירושלים.

אורט ירושלים היא מכללה טכנולוגית עם 700 סטודנטים. במכללה לימודי בוקר וערב במספר תחומים. כל זאת נשמע בנאלי לחלוטין, השינוי הגדול החל בהקמת מוקד התעסוקה הפועל פעם בשבועיים. במהלך השעות הללו מגיע דניאל ברוידה, נציג העירייה, לוקח מהסטודנטים קורות חיים ומפנה אותם למקומות העבודה שהעירייה יצרה איתם קשר מבעוד מועד.

לא רק תיווך תמצאו במוקד, במקביל מסייע ברוידה לסטודנטים, בכתיבת קורות חיים ובחיפוש עצמאי אחרי מקומות עבודה. בתחילת החודש התקיים המפגש הראשון וביום ראשון, האחרון התקיים המפגש השני. כבר מהמפגש הראשון הגיעו למוקד לא מעט סטודנטים, רבים מהם יצאו מרוצים מהיכולת של המכללה לעזור להם במציאת עבודה לאור כישוריהם וציוניהם.

במכללת אורט ירושלים, החליטו כי יש מספיק משרות לכולם, ובפנייה של מכללת אורט רחובות נשלחו מכתבים לכל הבוגרים שהוזמנו לבוא אל מרכז התעסוקה כשבידם קורות חיים, גיליון ציונים והמלצות. מכללת אורט ירושלים ממשיכה להשתדרג, וברוב יפתח קורס לכתיבת קורות חיים שיועבר לכל תלמידי המכללה.

פוסלניץ שלמד עם השנים לקרוא את שוק העבודה, החל לקדם יוזמה חדשה, לפיה, יוצאו קורסים במכללה התואמים את צרכיי השוק. בימים אלו המכללה חוקרת את השוק כדי להבין מהם הכלים שצריך להיות לכל סטודנט בתחום מסוים. בתום התחקיר המעמיק, יגיעו בהנהלת המכללה למסקנות ויחלו לבנות את קורסי המכללה מחדש במטרה שיתאימו לממצאי הבדיקה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה