לפעמים חלומות מתגשמים



ארבעים בחורי ישיבה בעלי מוגבלויות החולמים להיות רופאים הגשימו השבוע חלום קטן, כאשר זכו להשתתף בסיור מיוחד במרכז הרפואי של 'לאומית שירותי בריאות' בשכונת רמות בעיר

 ארבעים בחורי ישיבה בעלי מוגבלויות הגיעו השבוע לסיור במרכז הרפואי של 'לאומית שירותי בריאות' בשכונת רמות בעיר.

 לפני מספר חודשים פנו מספר בחורים בעלי מוגבלויות הלומדים בישיבת 'דרכי חיים' במסגרת המוסדות לחינוך מיוחד "עלי שיח",  לרכז השילוב בקהילה בישיבה, שמואל מקלב, וביקשו ממנו לערוך להם סיור במרפאה כחלק מהתעניינותם בתחום.

אחד הבחורים סיפר כי יש לו חלום להיות רופא, והוא מעוניין לבקר במרפאה ולהיפגש עם הרופאים אותם הגדיר כ"מלאכים". סיבה נוספת לביקור, בשל מצבם הבריאותי המצריך אותם לבקר מספר פעמים בשבוע במרפאה.


בעקבות הבקשה המיוחדת, החליטה הנהלת הישיבה לפנות לקופת החולים לאומית על מנת לערוך להם את הסיור. בישיבה חשבו כי הביקור גם יעזור לבחורים לחשוש פחות שהם מוזמנים לביקור בקופת חולים והחליטו לצרף את כל התלמידים לביקור במרפאה.

השבוע כאמור הגיעו הבחורים למרפאה וזכו לסיור מקיף שכלל בתוכו הרצאה מלומדת על אופן עבודת המרכז הרפואי, הציוד הרפואי, והחידושים הטכנולוגיים של קופת החולים.

 בסיום הביקור הצטלמו התלמידים למזכרת עם מנהלי המרכז הרפואי, וחלקם אף לבשו את החלוק הלבן לצילום נוסף כחלק מהגשמת החלום .

אפרים רוזנשטיין, מנהל שיווק ב'לאומית שירותי בריאות'- מחוז ירושלים אומר :"הגשמת חלומם של הבחורים בעלי מוגבלויות הוא מרכיב בסיסי בחיבור שלנו לקהילה, ובעשייה שלנו למען קידום הרפואה בקרב אוכלוסיות שונות. הביקור שלהם כלל בתוכו גם מידע חשוב עבורם בנושאי בריאות".

שמואל מקלב, רכז השילוב בקהילה בישיבה, הודה לקופת החולים על הביקור המרגש: "בעקבות ביקור הבחורים בישיבה בעלי מוגבלויות  חוששים פחות ומפחדים להגיע לטיפולים שגרתיים בקופת חולים" סיפר מקלב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה