מקיימי יעזוב כשיגיע גארד במקומו



שרון דרוקר מעוניים לחתוך את הזר שהגיע רק לפני חודש לקבוצה, אבל יעשה את זה רק כאשר ימצא שחקן אחר שיחליף אותו. בין המועמדים: איי סי לואו מפרטיזן בלגרד

בהפועל ירושלים ממשיכים בעיצוב הסגל בעונה הנוכחית, למרות שאנחנו נמצאים כבר באמצע חודש ינואר. המאמן, שרון דרוקר, מעוניין לחתוך את הגארד דמיטרי מקיימי, למרות שהאחרון הגיע רק לפני חודש לקבוצה, כשעודד קטש עוד עמד על הקווים במלחה. דרוקר, מסתבר, לא מחזיק ממקיימי ומעוניין להחתים גארד אחר במקומו.
 

במשחק האחרון נגד הפועל גליל/גלבוע, שנערך במלחה, העדיף המאמן החדש של האדומים להשתמש בגיא דותן הצעיר והלא מנוסה על חשבונו של מקיימי, כשלפי גורם בקבוצה "זה נועד כדי להוכיח לדמיטרי שאין לו מקום ברוטציה של שרון ושהוא מעדיף שחקן אחר במקומו". נכון לעכשיו, מקיימי לא יעזוב עד שיגיע גארד אחר בעמדה שלו, כשבין שלל השמות עליהם מדברים במלחה נמצא גם שמו של איי סי לואו מפרטיזן בלגרד. כך או כך, ברגע שהפועל תחתוך את מקיימי ותחתים שחקן אחר במקומו, יהיה זה השינוי האחרון שיכולים לבצע האדומים בסגל העונה, ואנחנו עוד לא בחודש פברואר.
 
בגזרת עניין הבעלות על הקבוצה השבוע לא נרשמה התרחשות מיוחדת, כשמאחורי הקלעים נועדים שני הצדיים ובעיקר נציגיהם במטרה להגיע לפשרה. ההערכה היא שלקראת סוף החודש, מועד קיום האסיפה שתוכננה, העניינים בין שני הצדדים יתחממו שוב.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה