מחר (ג')יתקיים שוק חינוך במנהל קהילתי "גינות העיר". בפעם הראשונה, תינתן להורים ההזדמנות לפגוש את נציגי בתי הספר היסודיים לפני שנת הלימודים הבאה ומחוץ לכותלי בית הספר

שוק החינוך הינו יוזמה של מנהל "גינות העיר" בשיתוף תנועת "ירושלמים", ששמו לעצמם מטרה לשפר את איכות החיים של המשפחות הצעירות במרחב הקהילתי והעירוני. מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה, ולאירוע צפויים להגיע הורים שישלחו עם תחילת שנה הבאה, את ילדיהם לבתי הספר היסודיים. במהלך הערב תהיה להורים הזדמנות לפגוש את נציגי בתי הספר ולשאול שאלות, בטרם ההרשמה של תחילת שנת הלימודים הבאה.


יעל וייס גדיש, חברת ההנהלה במנהל קהילתי "גינות העיר" מספרת: "שוק החינוך הוא יוזמה משותפת של המנהל הקהילתי גינות העיר עם תנועת ירושלמים. בכוונתנו לערוך אותו מדי שנה ולהרחיבו בעתיד כך שיכלול גם גנים ומשפחתונים. זוהי הסנונית הראשונה בשורת פעולות, שמוביל המנהל הקהילתי עם הורים בשכונה, שתכליתן לשים את החינוך ואת צורכי המשפחות הצעירות בראש סדר העדיפויות. אני שמחה על ההיענות החיובית מצד בתי הספר בשכונה שרואים ערך בהידברות עם תושבי השכונה כחלק משותפות חינוכית במרחב הקהילתי."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה