הרמוני אקינדה חתם בבית"ר



הקשר מצטרף עד לתום העונה לקבוצה של יובל נעים ויהיה הזר הרביעי בבית"ר. אודיבה ישוחרר

הקשר הניגרי, הרמוני איקנדה חתם היום על חוזה בבית"ר ירושלים עד תום העונה הנוכחית. לבית"ר תהיה האופציה להחתימו גם לעונה הבאה. במהלך השבוע יעבור איקנדה בבקרה התקציבית ואמור להיות בסגל למשחק מול ראשון לציון ביום שבת. 

מיד לאחר החתימה אמר הרמוני אקינדה לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "במספר הימים שאני נמצא בירושלים, נתנו לי כאן הרגשה ביתית מאוד. מאוד מרגש אותי לשחק עבור קבוצה מירושלים, כילד חלמתי לבקר בירושלים וב"הולילנד", עבורי יש משמעות גדולה בכך שאני משחק בקבוצה המייצגת את ירושלים. הספקתי להתעדכן על ההיסטוריה של הקבוצה ואף ראיתי את הקהל במשחק מול אשדוד. גדלתי במילאן ושיחקתי לצד שחקנים מהטובים בעולם, אבל עבורי האתגר האמיתי הוא להצליח בבית"ר ירושלים, יש כאן קבוצה צעירה ושמחה שיודעת לקבל שחקנים חדשים. יש לי המון ציפיות גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית ואני מאוד מקווה להשתלב כמה שיותר מהר בקבוצה ולעזור".

לעומתו, בקבוצה בחרו לוותר על שירותיו של החלוץ עמנואל אודיבה. נעים מעוניין לבחון שחקנים נוספים כשגם אופציית ערן לוי עדיין קיימת. בבית"ר מצפים מלוי להסדיר את ענייניו מול הפועל חיפה לאחר שהיום הבהיר טל בנין כי הוא אינו מעוניין בחלוץ.

צילום: אסף שקד, האתר הרישמי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה