יוסי סאסי: "אני רוצה רוב אדום ביציע"



הבעלים של הפועל ירושלים מתכונן למשחק הגביע מול מכבי תל אביב. הקבוצה תוציא מספר כרטיסים קטן יחסית לאוהדי היריבה: "מזרחי יתפוצץ על מכבי, אפשר לנצח"

"בעוד שבועיים מכבי תל אביב מגיעה לטדי ואני רוצה שהקהל שלנו יהיה הדומיננטי ויצבע את טדי באדום." על המשפט הזה חתום הבעלים של הפועל ירושלים, יוסי סאסי, שבועיים לפני סיבוב ח' במסגרת גביע המדינה, אז תארח הפועל את מכבי תל אביב.
 

בקבוצה התחילו בהכנות לקראת המשחק שיועבר בשידור ישיר אך עדיין לא נקבע האם יתקיים ב-7 או ב-8 בפברואר. הפועל ירושלים החלה להיערך גם בפן השיווקי ונראה שמספר ספונסרים יתנו חסות לאירוע.
 
בשלב זה עדיין לא הוחלט על כמות הכרטיסים שיוקצו לאוהדי מכבי תל אביב אבל יוסי סאסי מבטיח דבר אחד: "הקהל של מכבי ישלם את מה שהוא רגיל לשלם בדרבי תל אביבי. לא נשתגע ולא נעשה כניסה חינם כי הדבר שאני רוצה יותר מכל הוא לראות את כל הקהל בירושלים שאוהד את הקבוצה האדומה בעיר. נוציא מקסימום 1,000 כרטיסים למכבי."
 
סאסי לא מפחד להצהיר שניצחון על מכבי בטדי הוא לא בגדר חלום: "אנחנו קבוצה חזקה מאוד שיכולה להפיל את מכבי בדרך לשלב הבא. אם אתם זוכרים, כשאדם מזרחי היה בשמשון ת"א הוא כבש מולם ואני יודע שהוא יתפוצץ שוב כשהם יגיעו לטדי. אפשר וצריך להעיף את מכבי." 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה