לאחר השעיית אלי שמחיוף - נשללה גם גישתו למחשב



אלי שמחיוף, סגן ראש העיר אשר הושעה מתפקידיו על ידי ראש העיר ברקת לאחר הגשת כתב אישום בעניינו בפרשת "הולילנד" - הופתע אתמול לגלות כי גם גישתו למחשב שבמשרדו נשללה. שמחיוף טוען כי מדובר ב"רדיפה אישית". בעירייה שוללים את הטענות

רדיפה אישית או נוהל קבוע? סגן ראש העיר המושעה אלי שמחיוף, אשר הושעה לאחרונה ונשללו כל סמכויותיו ע"י עיריית ירושלים בעקבות הגשת כתב אישום נגדו בפרשת "הולילנד", הופתע אתמול לגלות כי גישתו אל המחשב במשרדו בעירייה נשללה.

במייל שחיבר שמחיוף (במחשב של מזכירתו) ושלח לתפוצה רחבה, טוען שמחיוף כי מתנהלת נגדו "רדיפה אישית".
 
וכך כותב שמחיוף:
 

"מסתבר שלא טעיתי כאשר קבעתי כי ראש העיריה נתן הוראה לרדוף אותי אישית... 
והראיה לכך כי הבוקר הגעתי למשרד להמשיך לשרת את הציבור נאמנה כפי שעשיתי זאת 13 שנים, על אף שראש העיריה נישל אותי מכל סמכויותי בצורה אכזרית ושפלה, אך להפתעתי הרבה הקשתי את הסיסמא כרגיל והמחשב לא עלה לי. 
הרמתי טלפון למחלקת המחשוב ונאמר לי לשוחח עם מתאם המיחשוב של נבחרי הציבור והוא אמר לי כי הוא קיבל הוראה ממשאבי אנוש לנתק לי את המחשב. 
הרמתי טלפון למר חיים גבאי ראש מינהל משאבי אנוש והוא אמר לי כי הוא בודק את הענין. 
עכשיו תגידו אתם, האם זו לא רדיפה אישית? הרי כל חבר מועצה יש לו מחשב וכו' ואפילו חבר אופוזיציה, האם אני כבר עבריין מסוכן שאסור לי לקבל אפילו תנאים מינימליים? מחשב וכדו'? 
אני חוזר וקובע, כשהחליט ראש העיריה להשעות אותי הוא לא עשה זאת לא מטעמים משפטיים ולא מטעמים ציבוריים אלא מטעמים אישיים בלבד בלבד".
 
בעיריית ירושלים שוללים את הטענות:
 
"הטענות בדבר רדיפה, חלילה, אינן נכונות כמובן ויש לדחותן על הסף. מעולם לא ניתנה הנחייה על ידי ראש העיר, או מי מטעמו, לנתק למר שמחיוף את המחשב. 
מחשבו של מר שמחיוף נחסם, בעקבות הנחייה גורפת, הקיימת וידועה בעירייה, כי כאשר מבוצעת הפסקת שכר לעובד, באופן אוטומטי מתבצעת חסימה של כלל השירותים הנלווים ובכללם מערכת המחשוב העירונית (למשל במקרה של עובד עירייה שיוצא לחל"ת). 
מיד כשהתבררה התקלה ולאחר שיחתו של מר שמחיוף עם ראש מינהל משאבי אנוש בעירייה, ניתנה הנחייה לחבר את מר שמחיוף באופן מיידי למערכת המיחשוב העירונית כנדרש".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה