במלחה חזרו לחייך



אחרי שלושה הפסדים רצופים, השחקנים של שרון דרוקר גברו 83:88 על ברק נתניה. יובל נעימי בלט עם 15 נקודות. המאמן: "ראינו יותר פייט ורוח, אני מאמין שנשתפר"

אחרי שלושה הפסדים רצופים, אחד במסגרת הגביע ועוד שניים במסגרת הלידה, הפועל ירושלים חזרה הערב סוף סוף לנצח, כשגברה במלחה 83:88 על ברק נתניה. זה הלך קשה ולא היה קל והשחקנים של שרון דרוקר לא הציגו משחק גדול, אבל דקות טובות ברבע השני נתנו לאדומים יתרון דו ספרתי, יתרון אותו לא איבדו עד לסיום.

יובל נעימי בלט במדי האדומים עם 15 נקודות, והוכיח עד כמה הוא היה חסר בתקופה בה נעדר מהמגרשים בשל פציעה. ראמל בראדלי, הרכש החדש, אומנם פתח בחמישייה וקלע 14 נקודות במשחק הבכורה שלו, אבל עשה את זה באחוזים איומים, כשהוא מסיים את המשחק עם 0 מ-6 מחוץ לקשת.  קלעו לירושלים: יובל נעימי-15, ראמל בראדלי-14, די ג'יי סטרוברי-12, אלישי כדיר ובריאן רנדל-11 כ"א, ג'ון תומאס-10, משה מזרחי-6, אורי קוקיה-5, דן גרונפלד-4.

דרוקר אמר בסיום: "אני חושב שראינו יותר פייט ויותר רוח. שיחקנו טוב יותר טוב בהגנה וצברנו גם ביטחון. זה היה משחק שהיה יכול להיגמר בניצחון של 12-15 הפרש, אבל זה לא קרה בגלל חוסר ביטחון. עם הזמן ואחרי שנעבוד קשה, אני מאמין שנשתפר".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה