"יש שינוי לטובה, כולם רוצים לנצח ולהילחם"



בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון על ברק נתניה אתמול, אבל יודעים שההמשכיות חשובה. די ג'יי סטרוברי: "שרון מאמן מצוין ואני מעריך אותו. הוא מנסה לשפר אותנו מאימון לאימון, ואני חושב שזה עובד"

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון אתמול 83:88 על ברק נתניה, ניצחון שסיים רצף של שלושה הפסדים של הקבוצה (אחד בגביע ושניים בליגה) ובעצם היה הניצחון הראשון של שרון דרוקר במלחה. בקבוצה שיבחו את יובל נעימי, שהיה המצטיין במשחק עם 15 נקודות. "עכשיו, הכי חשוב זה לשמור על המשכיות", סיפר גורם בקבוצה, כשהוא מתייחס למשחק הקרוב של האדומים מול מכבי אשדוד.

די ג'יי סטרוברי, ששיחק אתמול 28 דקות, אמר היום: "היינו צריכים את הניצחון הזה, ואני שמח שעשינו את זה. יש שינוי בקבוצה, אני מרגיש שכולם מאוד רוצים לנצח ולהילחם בכל משחק. שרון מאמן מצוין ואני מעריך אותו. הוא מנסה לשפר אותנו מאימון לאימון, ואני חושב שזה עובד. אנחנו בסוג של תהליך ובתקופה של שינויים, אבל אני חושב שיש שינוי לטובה".

"לא היינו במשבר", ממשיך סטרוברי, "המפתח מול נתניה היה שילוב של הגנה וגם התקפה. שניהם חשובים, אבל אנחנו חייבים להראות רצון בהגנה וכך עשינו מול נתניה. אם נשחק חזק יקרו דברים טובים וזה התחיל בניצחון אתמול".

הצילום באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה