ליגת בתי הכנסת בירושלים 2012 יוצאת לדרך



בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, גם השנה החליטה עיריית ירושלים לקיים את הליגה המעניינת. ראש העיר, ניר ברקת: "אנו הופכים את הליגה למסורת ומזמינים את כל הקהילות מכל הגוונים לבוא ולהירשם"

לאור הצלחת היוזמה בשנה שעברה, עירית ירושלים החליטה לקיים גם השנה את ליגת הכדורסל לקהילות בתי הכנסת בעיר ולהפכה למסורת. בעקבות הביקוש הרב העירייה תכפיל את מספר הקבוצות המשתתפות ל- 16, כאשר בעונה הקודמת הליגה מנתה 8 קבוצות מבתי כנסת ברחבי העיר.

תהליך ההרשמה נפתח לפני כשבועיים, כאשר ההרשמה היא בצורת "כל הקודם זוכה", כלומר, עד לרישום של 16 קהילות בליגה או עד לסוף חודש פברואר. באגף הספורט בעירייה מציינים כי הרישום עד כה מרשים ומשביע רצון. במשחקי הליגה יכולים להשתתף כל החברים המשתייכים לקהילה של אותו בית כנסת מגיל 21.

לצורך קיום הליגה, מקצה העירייה 80,000 אלף ש"ח אשר ישמשו את הקבוצות לצורך שכירת המגרשים, רכישת מדים ייצוגיים, שיפוט ופרסים. ליגת הכדורסל לקהילות בתי הכנסת היא פרי יוזמתם של תושבים ירושלמים, אשר פנו אל לשכת ראש העיר ואגף הספורט בבקשה לקיימה, והעירייה הרימה את הכפפה ונעתרה לבקשה. בשנה שעברה ניצחה קהילת "ניצנים" את קהילת "רמב"ן" בתום דרבי מותח של שכונת קטמון.

ניר ברקת, ראש העיר: "עונת המשחקים האחרונה יצרה הד גדול בכל קהילות בתי הכנסת בעיר וגרמה לביקוש חסר תקדים מצד קהילות מתפללים רבות שרוצות להירשם ולהתחרות במסגרת הליגה. אנו הופכים את הליגה למסורת ומזמינים את כל הקהילות מכל הגוונים, דתיים-סרוגים וחרדים כאחד לבוא ולהירשם".

לקבלת טפסי הרשמה ניתן לפנות לשרון יהודה, עיריית ירושלים, כיכר ספרא 10/ 6298053 – 02.

הצילום הינו באדיבות פלאש 90

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה